Hej, jag har då ett handfat som är lite anorlunda, nu behöver jag bottenventil, men där har jag tänkt lite fel tror jag, hålet i fatet har gängor,jag tänkte köpa en ventil och tätta i hålet utan att gänga och använda en... ja mutter underifrån och liksom klämma ihop ventilen mot både över och undersida på fatet, men det är nog inte rätt, så... om jag köper en ventil och gängar fast i hålet så undrar jag lite på hur anslutningarna går till underifrån, det ska även anslutas en slang till den där breddavlopps grejej, plus så tänkte jag ha en vinkel nästan direkt och sätta vattenlås längre ifrån för att spara plats i skåpet...
 
Krilleman
Lägg upp några tydliga bilder på ditt problem så får du nog lättare korrekt svar!

DkpYItBWwAEvcj8.jpg
 
Hej, bilder kommer i morgon är tacksam för all hjälp jag får
 
Begagnat handfat sett underifrån med synlig avloppsanslutning och smuts, ingen tillverkarinformation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Begagnat vit porslinshandfat med synlig smuts och avloppshål i närbild, utan tillverkarlogotyp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Får hoppas att bilderna fungerar, det är som synes ett beganat handfat som jag ännu inte rengjort ordentligt, står ingen tillverkare på. Begagnat vit handfat med underskåp i behov av rengöring, utan synlig tillverkarmärkning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.