Mer än 30.000.
Äntligen!! En utemöbel som är funktionell, snygg och lätt och nästan underhållsfri; den vill jag ha. Jag har längtat efter att få ersätta min gamla trämöbel med en grupp som Nice!
 
Svar: över 30.000 produkter
Vi tänkte vara färdiga med vårat uterum nu till våren,,men jag slet
av min hälsena när jag spelade paddel.Så uterummet har fått vänta.Så dessa fina vita utemöbler i aluminium skulle bli plåster på såren och passa bra i vårat uterum som har fasadplåt i vit aluminium.
När det förhoppningsvis blir färdigt efter rehab.
 
Svar: 30 000 produkter.
Jag söker en anledning att bygga en altan och ha möbler redo skulle göra saken betydligt roligare.
 
Svar: över 30000 produkter

I fjol kämpade jag med att bygga en altan på 80 kvm. Jag är alldeles för nogrann, så den blev klar först i november. En lång höst på all ledig tid var det. Nu står den helt tom, som ett stort dansgolv, som väntar på att inredas. De här utemöblerna skulle verkligen passa in.
 
Svar : Men än 30 000 produkter.

Vi har en gammal husgrund, där vi kan ha det soligt en lång stund.
Vårt set idag är gjort av plast, men varje njutning föregås av hast.

En vit stol här, en svart där, och sen hur mycket vi svär...!
För oj oj.. de trillar så lätt, barnen står.. och sen faller omkull med stora sår.

Nej - det är dags för något bra, stabilt o vackert är vad vill ha!
Detta passar så bra för våra stora familj, perfekt till vårens första glass med vanilj!
 
Tack alla som skrivit motiveringar i veckans tävling! Vinnare denna vecka är @slacker, som vi hoppas får njuta av sina nya möbler många kvällar i sommar, Grattis!
 
  • Gilla
  • Älska
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Tack @Annelie Hultberg !

Vill passa på att rikta ett stort tack till Byggahus.se, dels för att ni hittar på roliga tävlingar för alla oss medlemmar, men även för att ni får tiden att gå med ett underbart forum! Speciellt nu under sovstunderna när man är pappaledig småbarnsförälder.
Även ett stort tack till BraSommarmöbler som sponsrat tävlingen med en otroligt fin vinst!

"Vi vinner ändå aldrig nått!" sa frun. Lite skönt att kunna säga att hon för en gångs skull hade fel...

Bilder kommer när möblerna levererats, transporterats ut till stugan och solen tittar fram!

Var rädda om er,

/Slacker
 
  • Gilla
Annelie Hultberg och 3 till
  • Laddar…
Över 30 000

Dessa nya vita fina skulle på ett mycket bra sätt ersätta våra gamla som vinter tog.
 
Efter bra och tydlig kommunikation från Bra Sommarmöbler har nu gruppen äntligen anlänt!

Soliga bilder på något annat än kartonger kommer senare... :cool:

Ouppackade kartonger av sommarmöbler vid en bil och släpvagn.
 
  • Gilla
Annelie Hultberg
  • Laddar…
Gruppen har nu kommit ut i sin rätta miljö! :cool:
Utemöbler på en solig terrass med utsikt över sjö och träd. Uteserveringsgrupp med bord och stolar på trädäck med utsikt över skog och sjö.
 
  • Gilla
Annelie Hultberg och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.