Svar:
Dom har ca 30000 produkter i sin e-handel.

Vi håller på att bygga ut stugan och kommer sen att göra en stor altan som vätter ner mot vattnet. Skulle så gärna vilja vinna den fina matgruppen som skulle göra sig perfekt där!
 
Över 30 000 produkter i e-handeln. Bravo, där kan jag kanske hitta allt jag behöver till vårt nya hus med altan i söderläge. Skulle gärna vinna de fina utemöblerna för att redan i sommar kunna njuta av god middag under vacker sommarhimmel.

Vänligen
Lena

epost: lenio60@gmail.com
 
Svar: ca 30 000 produkter.

När vi nu ser ut att få planera för ytterligare en Hemester skulle det passa bra med nya utemöbler men det verkar som att pandemin även gjort så att det är brist på möbler i Sverige just nu så dessa hade blivit mycket uppskatade på vår altan.
 
Svar: över 30.000 produkter

Efter en renovering är jag inte så rik att jag har råd med en utegrupp i aluminium och teak.
En snygg och skön grupp från Bra sommarmöbler är precis vad jag behöver.
Den skulle komma väl till pass på min härliga terrass.
 
Ca 30 000 produkter.
Min motivering till att just jag skulle vinna gruppen är. Den skulle jag ge till min dotter ,till hennes kolonistuga. Hennes nuvarande möblemang sjunger på sista versen. Denna grupp skulle passa in i stilen på den svenska sommar drömmen.
 
  • Kolonistuga omgiven av grönska med en utemöbelgrupp på verandan, perfekt för en svensk sommaridyll.
Över 30.000 produkter!

Efter att fritidshuset nu är köpt så längtar vi efter sommaren på altanen med frukost lunch och middag utomhus.
Då behövs en ny grupp möbler och Nice från Bra Sommarmöbler ser superfin ut!

Eftersom både kök och badrum direkt måste renoveras och vi väntar barn två i sommar så vore det fantastiskt NICE att vila i en ny grupp på altanen när solen tittar fram!
 
j.f.s
Svar: Över 30 000 produkter


Köpte ett nytt hus tillsammans med nya sambon och vi hade bara lånade utemöbler innan som vi lämnat tillbaka. Nu får vi sitta på golvet :rofl: Vi har alltså en stor altan i söderläge men inga utemöbler. Stilen på dessa möbler skulle passa vårt hus som hand i handske.
 
Svar: Över 30000 fantastiska och prisvärda produkter.


För att min underbara uteplats behöver nya möbler.

Uteplats med trämöbler och utsikt över sjö bakom tegelhus, soligt väder. Modernt hus med uteplats och trädgård i solljus, med gammal utemöblering.
 
Över 30 000 produkter

Eftersom det lär bli en hemester även i år har vi beslutat oss för att köpa en pizzaugn. Inte samma sak som att åka utomlands förstås, men lite Italien känsla ska vi nog kunna få till! Förhoppningsvis kan man bjuda hem några vänner eller släktingar också när vaccinationen är igång ordentligt. Nu fattas bara ett bord som är praktiskt och stort nog. Det gamla föll ihop och åkte till tippen i höstas.
 
Svar: Över 3000 produkter

Min pappa har byggt på ett hus i 3 år som nu står klart, just nu håller han på och bygger på altanen som kommer stå klar om 1 månad. Hade varit väldigt kul att överraska honom med dessa utemöbler :)
 
Svar :ca 30000 st.
Skulle vara en fröjd att få välkomna den underbara sommaren som är så efterlängtad med en ny vacker ute möbel till vår altan
 
Över 30 000.

Min lillasyster blev i förrgår först av syskonskaran att köpa ett hus med sin sambo. Om 2 månader har dem tillträde till huset och den tomma altanen på baksidan där det här setet skulle passa perfekt!
 
Mer än 30 000 st.

När jag är klar med att skruva,
och man får umgås trots lite snuva.
Den dagen bjuder vi på storstilat kalas,
som slutar med efterlängtat "tabberas".
Svågern fyller 50 och vi har 5-årig bröllopsdag,
så ingen skulle bli gladare än frugan och jag.
Utemöbler till kommande födelsedagar, midsommar och student,
skulle öka sommarlyckan med 100 %.
 
Över 30 000 produkter.

När vi flyttade till hus fick vi ärva ett bord och fem stolar i grön, solblekt plast. Denna utegrupp köptes av mina föräldrar på 90-talet och gick vidare till min bror och sedan mig. Nån gång under årens lopp har bordsskivan slarvigt målats babyblå. En fin duk kan dölja skönhetsfläckar, men att plasten börjat ge vika och svikta på mitten blir smärtsamt tydligt efter regn då det är en mindre sjö mitt på bordet. Och stolar har vi numera bara fyra av efter att 3-åringen fick lära sig den hårda vägen att man inte ska väga på stolen, och att plast blir väldigt skört med åren. Tanken var att dessa utemöbler skulle vara temporära tills vi köpt nya..det var tre år sedan!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.