Efter många diskussioner har ett runt fönster nu inhandlats till huset. Smyg inomhus tänkte jag fixa själv men någon som vet var det finns färdigsågade maskinsågade utvändiga foder att få tag på? Hittar det ingenstans. Fönstret är 9x9
Tack på förhand
 
Fönstertillverkaren (av runda fönster) brukar sälja foder till sina fönster, har du kollat där?
 
Jag hittar det bara hos återförsäljare som även säljer fönstret, dvs som tillbehör vid köp av fönstret. Men skulle behöva tips om var man kan köpa detta separat. Har googlat hela kvällen...
 
S
Anton75 Anton75 skrev:
Jag hittar det bara hos återförsäljare som även säljer fönstret, dvs som tillbehör vid köp av fönstret. Men skulle behöva tips om var man kan köpa detta separat. Har googlat hela kvällen...
Är väl inte krångligare än att beställa fodret av återförsäljaren. Har du testat det?
 
S sinuslinus skrev:
Är väl inte krångligare än att beställa fodret av återförsäljaren. Har du testat det?
Ja jag har testat det. Återförsäljare är Bauhaus och de säljer inte runda foder. Har nu fått napp på Bygglagret dock, väldigt dyrt för en ring av trä men jag fixar inte det själv...
 

Bästa svaret

S
Är väl ett lokalt snickeri som alternativ.
 
Enmalms i DalaFloda tror jag gör både in och utvändiga foder / salningar
 
Fick en lokal snickare att fixa det. Blev kanon
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.