Hej!
Svaret är över 30 000 olika produkter.
Vi har efter fem års kamp mot grannen äntligen kommit till skott och får renovera vårt tidigare sommarhus till permanent boende. Det skulle vara väldigt roligt att kunna njuta av sommaren i nya fina utemöbler.
Vänligen Claes och Birgitta Johansson
 
Över 30000 produkter.

Vi flyttade in 2020 i september och letar utemöbler till altanen på våran baksida. Det hade varit en rolig överraskning att vinna då dessa produkterna håller mycket högre kvalitet än det vi letar efter!
 
Svar: Över 30 000 produkter.

Vi flyttade in i Juli 2020, och har inte hunnit skaffa några riktiga utemöbler, utan sitter vid ett kafé-bord som vi hade på balkongen i lägenheten och en gammal parkbänk, så det skulle vara en välkommen uppgradering med snygga utemöbler.
 
över 30.000 produkter!

Det hade varit NICE att vinna dessa utemöbler från Nice!
 
Svar: över 30000

Ägnade hela förra sommaren åt att bygga en ny stor fin altan. Det fina möblemanget skulle verkligen passa på vår nya altan.

Toppen med den extra iläggsskivan så att vi kan hålla corona avstånd samt få plats med många gäster när restriktionerna släpper.
 
Svar: Över 30.000 produkter

En tröttare altan är svår att finna,
Därför vill jag riktigt bra sommarmöbler vinna,
Efter en fullständig renovering av vårt utedäck,
Kommer Nice möbelgrupp sitta som ett smäck!


Trött altan vid ett hus med slitet trägolv, krukor, grill och vissna växter, redo för renovering.
 
Svar: över 30.000 produkter.

Barnens mamma (min sambo) är sjukskriven p.g.a. utmattning. Jag skulle verkligen vilja muntra upp henne genom att vinna detta så vi kan inreda vår fina altan som vi byggde förra sommaren. Ser fram emot en sommar med mycket altanhäng och inte så många projekt, så man kan fokusera på familjen.
 
Över 30 000 olika produkter finns hos Bra sommarmöbler.
Sommaren är efterlängtad liksom alla mysiga fester, kalas och goda middagar ute i trädgården. Efter ett tufft år med Corona och andra tråkigheter behöver vi sol, värme och gemenskap. Då behöver jag en snygg och fin matgrupp och tycker att Nice motsvarar alla mina förväntningar
 
Över 30000 produkter.
Möblerna skulle passa fantastiskt bra på vår altan på landet.
 
svaret är ungefär 30000 artiklar kan man hitta i deras e-handel.
Hade såklart varit fantastiskt att kunna möblera vårt nya uterum som ska byggas till vårt nyköpta hus som ska totalrenoveras. Ett uterum som ska vara en förlängning av vardagsrummet och kunna användas som matplats när man har gäster behöver också ett stort bord och sköna stolar.
 
Svar: cirka 30000 olika produkter finns det i e-handeln.
Motivering: vi byggde klart vår nya altan i höstas och nu ser vi fram emot att få inviga den om vågar månader då snön är borta och värmen kommit. Det är dock en del kvar att färdigställa på bygget och därför skulle det vara toppen att vinna möbeln då vi kan lägga pengar på materialet till att färdigställa vårt kära familjeprojekt.
 
Svar: över 30 000 produkter

Vi skall bygga om vår uteplats nu i sommar och efter renoveringen med glasräcke förtjänar både vi och uteplatsen en snyggare möbel. Matgruppen Nice från Bra sommarmöbler kommer att bli perfekt.

/Torbjörn
 
Svar; Över 30000 produkter.
Har länge letat efter en bra matgrupp till uteplatsen. Äntligen har jag hittat matgruppen Nice som har allt jag önskar. Att gruppen dessutom är väderbeständig och snygg är ett stort plus. Hoppas hoppas på att bli den lyckliga vinnaren och överraska min sambo.
 
Svar: Över 30000 produkter.

Motivering: Då vi till sommaren ska bygga en ny brygga vid vår badplats så vore det toppen att kunna möblera den med nya snygga väderbeständiga utemöbler likt matgruppen Nice från Bra sommarmöbler. En fin grupp som skulle passa perfekt!
 
E
Svar: Över 30 000.

Då min älskade mamma hör till riskgrupp, har svårt att gå och bor i en etta centralt i Göteborg, är mitt hem en oas för henne där hon lätt kan ta sig ut på altanen och i trädgården för att njuta av sol, värme, växtlighet och djurliv. Mina gamla IKEA-möbler håller på rasar ihop så för att hon ska kunna sitta bra när jag är på jobbet skulle en ny matgrupp från Bra sommarmöbler passa henne, mig och min nya altan perfekt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.