Hej, vilket utbud:) Mer än 30 000 produkter.
Vårt coronaprojekt - en Attefallare/gästhus i trädgården. När tjälen går ur backen och kassan fyllts på blir det en altan också. Nu längtar vi efter att kunna träffa folk igen, bjuda hem gäster - och vackra stolar och bord av hög kvalitet att umgås runt.
 
  • Nybyggd grå Attefallare med blå dörr och fönster, inredd trädgård och byggmaterial framför huset.
Svar: över 30.000 produkter

Motiveringen: Vi behöver uppdatera våra utemöbler eftersom vi har fått tillökning i familjen, vårat bord är för litet! Om vi skulle vinna, så skulle även våra kompisar få plats runt bordet
 
L
Svar: Över 30 000 produkter.

Motivering: För att det var så väldigt fina utemöbler och för att jag så hemskt gärna vill ha dem!
 
Svar på frågan: De har över 30 000 produkter i deras e-handel, vilket är superimponerande! ⭐

Jag skulle gärna vilja vinna detta set och ge till mina föräldrar som precis byggt klart en stor altan och som saknar utemöbler att fylla upp denna med ☀️❤️ Det kostade ju en slant att ta hjälp av hantverkare och bygga den, så det hade de verkligen uppskattat!
 
Svar: Över 30000 produkter!

När pandemin sätter stopp för besök i Nice
vill man inte gå på en miss
Som nybliven husägare inser man
att det hade varit nice
med en utemöbel som matgruppen Nice
 
Över 30000.
Utemöbler var högsta prio när vi köpte nya utemöbler för 5 år sen innan vi ens flyttat in i huset. Bordet av plastträ suger åt sig fett och har blivit helt missfärgat och solblekt. Stolarna är så lätta att de blåser av altanen och dessutom fylls med vatten som håller nätsitsen blöt i dagar. Nej det var inget bra köp. Nu längtar vi efter nya möbler.
 
Svar: över 30 000 produkter

Ett tidlöst set. Så enkelt & stilfullt, så helt rätt.
Grillkvällar & fikastunder skulle förgyllas på läckert sätt!
Känsla, klass, kvalitet och elegans att beundra,
som höjer sommarupplevelsen från 0 till 100.
Just här, i min trädgård hoppas jag på,
att en välbehövlig uppgradering kunna få.
 
Svar: över 30000 produkter.

Snygga utemöbler som dessa gör sig bra på vår fina altan.
Hoppas få tillbringa sommaren med dessa nu :)
 
Svar: över 30 000 produkter

Motivering, precis flyttat till hus från 3-a i stan, just nu går alla surt förvärvade slantar till inredning och renovering, hade varit perfekt att få njuta lite på vår fina uteplats nu när det blir varmare!
 
Rätt svar är över 30.000


Matgruppen Nice kommer från Bra sommarmöbler skulle passa perfekt på min fina soliga altan.
Läängtar till sommar, sol och värme.

MVH/Edith
 
Svar: Över 30 000 produkter

Jag har bara en hängmatta. Vore trevligt med ett bord :)
 
Svar: Över 30000 produkter finns det.

När den ruckliga altanen ser ut som skräp så vore det festligt om ändå något vore stiligt. :)
 
Svar: Över 30 000 produkter i Bra sommarmöblers E-handel.

Motivering: Behovet av Bra sommarmöbler är stor, inte minst där vi bor. Längtan efter att få umgås i trupp kräver rätt typ av matgrupp. Den vi har nu är både liten och helt klart för sliten. Frågan återstår om detta är vad vi behöver? Svaret är ja och vår förhoppningen är att få njuta av en sådan här fin och praktiskt möbel i många år framöver.
 
Svar: Över 30 000 produkter
Motivering: Vädret har tagit ut sin rätt på de gamla rottingmöblerna så något nytt väderbeständigt skulle vara fint.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.