De har över 30 000 artiklar i sin e-handel vilket är fantastiskt många.

Jag hoppas vinna dessa utemöbler då de skulle komma till sin rätt på vår nybyggda altan. De skulle passa perfekt vid vårt SPA-bad och bli en trevlig oas i ena hörnan.
Ser riktigt fina ut och med bra funktioner
 
Svar: Över 30.000 produkter.

Motivering:
Precis som för alla andra på forumet är huset relativt nytt och även vi skulle behöva utemöbler till den nya altanen. Vi har precis avslutat det tråkigaste av de tråkiga jobben kopplat till ett hus, stambyte (hela vägen ut till brunnen) och dränering. Nu är det äntligen dags att bygga altan och den kommer byggas i två etager med en loungehörna på den övre delen och utekök med matgrupp i den nedre delen. En matgrupp från Bra Sommarmöbler skulle göra sig ypperligt och alldeles säkert bidra till alla härliga sommarkvällar som väntar!
Skiss av två etager altan vid ett hus med loungehörna överst och plats för utekök nedtill.
En altan under konstruktion med träbjälkar och -reglar vid ett hus, verktyg och utomhusmiljö syns i bakgrunden.
 
över 30.000 olika produkter. Vi byggde ny altan förra sommaren och det skulle vara fantastiskt att få placera ut den här fina möbeln där.
Vänligen Mats
 
H
Över 30.000 produkter
Snygga trädgårdsmöbler! Dessa skulle jag vilja ha till mitt nybyggda hus! Har 2 altaner men inga trädgårdsmöbler. Vore fantastisk att få vinna Nice trädgårdsmöbler!!
 
Svar över 30 000

2020 är över och man hoppades på ett bättre 2021.
Då får man ryggskott från helvetet och det visar sig att ryggen är paj med diskar som trycker ut och klämmer på ischiasnerven och ryggmärgen.
Försäkringskassan jävlas och får problem med tänder efter all medicin man knaprat.
Så nu efter räkningar från tandläkaren och nyopererad rygg så hoppas jag få sitta på altanen på nya möbler och njuta lite.
 
Över 30001 produkter..

Otroligt snygga möbler, de skulle verkligen göra sig på vår uteplats och min fru skulle bli ohyggligt glad, happy wife happy life.

Med dubbla vattenskador i bagaget vore det trevligt med lite medgång...

Tack för en kanonbra sida!
 
Svar: Över 30 000 artiklar!

Nyblivna ägare till ett 70-talshus,
efter flera års sökande är detta ett rent lyckorus!
Men med hus kommer renovering och möblering,
pengar flyger och utemöbler är inte riktigt årets prioritering.
Även om trädgården oss under sommaren kommer aktivera,
vore drömmen att också kunna avnjuta en middag på altanen i möbler matchande med husets teak-era!
 
Över 30.000 produkter!

Sen inte allt klarade sig lika bra i flyttlasset hade det vart skönt att få bytt ut vårt möblemang.
 
Över 30000 produkter
Vill byta ut vår gamla trädgårdsgrupp mot denna fina som ska stå på vår altan som vi byggde förra året
 
Svar: Över 30 000 produkter.

Ska under 2021 bygga vårt första hus för mig och min lilla familj i min barndomsstad. En stad jag inte bott i på 20 år. Mina föräldrar som bor kvar på hemorten är förstås överlyckliga och har en mängd planer för hur (bra) det ska bli när vi flyttar hem. Bland annat har min pappa satt igång ett antal snickeriprojekt som han tycker att vi ska inreda vårt nya hem med. Han är förvisso duktig och noggrann, men hans stil är, låt oss säga, mer praktisk än dekorativ. Och han utgår ifrån vad han tycker är fint (eller vilket virke han hade hemma för stunden) inte direkt vad vi tycker om.

Jag är både stolt och glad över att han pysslar och knåpar och lägger ner själ och hjärta i sina alster och jag är tacksam för att han tänker på oss. Men det börjar bli lite gnissel i relationen när vi lite försynt försöker puffa honom i riktning mot vad vi tycker är fint.

En av de många saker vi behöver införskaffa till vårt hus är utemöbler. Bävar för att pappa snart kommer med frågan "Hur många stolar behöver ni till nya altanen? Visst vill ni ha rejäla grovhuggna pjäser va? Och ett stort bord med plats för 15-20 pers väl?"

Med en möbelvinst från Bra sommarmöbler får vi inte bara möbler vi faktiskt gillar, vi bidrar även till att hålla papparelationen fin och positiv.
 
Svaret är: ca 30000 varor!

Jag vill vinna möblerna för att vi har ett nybyggt uterum som är som byggt för dom fina utemöblerna det skulle bli så fint!
 
Svar: över 30 000 produkter!

Jag och min sambo flyttar till vårt första alldeles egna hus. En otrolig upplevelse att så smått börja titta på inredning och renovering tillsammans för något som bara är vårt.
Vi har under alla år vi varit ihop tampats med små och tråkiga balkonger i de lägenheter vi bott i. Nu äntligen får vi en hel trädgård som vi kan mysa runt i. Ett nytt utemöblemang hade ju passar perfekt, lagom till att vi flyttar in i huset. ÄNTLIGEN slipper vi att trängas på en liten balkong :)
 
Svar: 30 000 olika artiklar finns i e shoppen.

Jag skulle vilja vinna denna fina utegrupp för när vi bott i vårt nya hus i 2 veckor så kom det massa snö och taket på uterummet brakade in
Pengar som vi skulle lagt för att köpa fina utemöbler går nu till o renovera uterummet istället. Så hade varit så innerligt tacksam om vi vunnit dessa fina möbler att ha i vårt nyrenoverade uterum sen
 
Svar: över 30 000 produkter i e-handeln.

Skulle vara trevligt, att efter en långvarig arbetslöshet få byta ut sina äldre utemöbler mot nya Nice. För en fräsch sommar efter det sunkiga året med pandemin.
 
Svar: Över 30 000 produkter.

"Sommardrömmen om härliga kvällar på den vackra uteplatsen i glada vänners lag, med både gott att äta och dricka" - låter väldigt lockande!! Vi är på gång att efter två år av renovering av huset nu äntligen ta tag i trädgården och första steget i det är att få till en trevlig altan. Att Nice-serien garanterar en avslappnad och trevlig atmosfär på uteplatsen i många år är klockrent för oss, precis vad vi är ute efter och hoppas därför på att vinna denna härliga matgrupp.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.