Hej på er,

Nån som har anlitat någon bra entreprenörer från Polen för att bygga hus?
 
Jag letar efter seriösa entreprenörer från Polen, ej letar efter råd om det skall var svenskt eller utländskt företag till mitt bygge, Tack!
 
Vart i landet är det?
 
garvin garvin skrev:
Vart i landet är det?
Kalmar
 
Vet ev om en firma här dock inte polacker men bra pris och svensk fskatt
 
Andreas_kalmar Andreas_kalmar skrev:
Vet ev om en firma här dock inte polacker men bra pris och svensk fskatt
Vill gärna ha namn på den firma, tack
 
Om det finns en firma som gör det för ett rimligt pris i Sverige så anlita jag själv klart dem.
De byggfirmorna här i Kalmar tar inte under 16k/kvm, så gärna tips på andra billiga hantverkare som finns, och gärna personen som byggde 40x20 för under 4 miljoner. Betonghus är ännu bättre om jag får tycka. Menade du att han fixade grunden själv?
 
V V.G skrev:
Om det finns en firma som gör det för ett rimligt pris i Sverige så anlita jag själv klart dem.
De byggfirmorna här i Kalmar tar inte under 16k/kvm, så gärna tips på andra billiga hantverkare som finns, och gärna personen som byggde 40x20 för under 4 miljoner. Betonghus är ännu bättre om jag får tycka. Menade du att han fixade grunden själv?
Allt utom el och vvs. Dra i alla trådar som finns inom en 10-15 mils radie. Många i Malmö anlitar hantverkare uppe i norra skåne för att det är betydligt mycket billigare. Du kanske har lika stor tur där :)
 
  • Gilla
El-Löken66 och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.