Någon som kan hjälpa mig med en sån här? Det är ett takfäste jag saknar och som används för att montera en accesspunkt.

3D-modell av ett blått takfäste för montering av accesspunkt på ett rutnät.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Jag kan inget som 3D-printning och vet inte hur omständligt det är och vad det kan kosta.

Ritning som jag antar funkar: https://www.thingiverse.com/thing:2196922
 
Hejsan.
Jag googlade och de finns många företag i Sverige som skriver ut och skickar åt dig.
Värt att kolla om du inte hittar någon här med 3d skrivare.
En länk jag hittade där man fick pris direkt, vet inget om bolaget eller något dom gjort så du får kolla upp dom själv.
https://3dprintsverige.se/

Mvh Thomas
 
  • Gilla
Krokkodriljo
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
[länk]

Eller så köper man en färdig?
Jag har letat men bara hittat några få med lång leveranstid och dyr frakt. Denna funkar dock. Tack!
 
richardtenggren richardtenggren skrev:
[länk]
Jag har en "lite" så denna passar tyvärr inte.
 
  • Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
Vår 10-årige grabb har precis startat upp sin business med att skriva ut saker med sin 3D-skrivare så om det inte löser sig för dig så kan han säkert hjälpa dig med en utskrift.
 
  • Gilla
Anderscurl och 3 till
  • Laddar…
3D-utskrivet väggfäste med en monterad Unifi switch flex mini över träyta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
3D-utskrivet väggfäste som håller en Unifi switch flex mini på en vit vägg omgiven av kablar och rör.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

mexitegel mexitegel skrev:
Vår 10-årige grabb har precis startat upp sin business med att skriva ut saker med sin 3D-skrivare så om det inte löser sig för dig så kan han säkert hjälpa dig med en utskrift.
Jag fick hem min print igår. Ett väggfäste till Unifi switch flex mini. Passade klockrent. Alltid kul med unga entreprenörer :) Inte dröjde det länge heller innan jag kom på nästa grej att beställa. Men det tar vi till veckan.
 
  • Gilla
  • Älska
Daniel Linde och 3 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Vår 10-årige grabb har precis startat upp sin business med att skriva ut saker med sin 3D-skrivare så om det inte löser sig för dig så kan han säkert hjälpa dig med en utskrift.

Kontakta mig så berättar jag mer.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.