150 kg :)

Jag skulle vilja vinna värmaren/grillen för att kunna inviga vår altan på ett kungligt sätt. Altanen är snart klar efter 1,5 års slit ;) Med den på plats kan vi snart umgås mysigt och säkert utomhus!
 
Man kan lyfta 150 kg med lyfttvingen Viking Arm.
Då vi helt saknar något att elda i dag så vore det underbart att ha nått att mysa framför i dessa tider då man ska sitta hemma hela dagarna.
 
Paddannn Paddannn skrev:
150 kg kan man lyfta med den .
150 kg kan man lyfta
Den kommer att passa som hand i handske på vår nybyggda terass, dvs pricken över i.
Per Isaksson
 
150 kg .

Med en Tipi i cortén, får vi indiansommar året runt.
 
150kg kan man lyfta med en hand .
Om jag vinner en Tipi, blir jag lika glad och stark som Pippi , med lite hjälp av Viking arm.


Man kan lyfta 150 kg med en hand.
Om jag vinner en Tipi, blir jag lika glad
 
Redigerat av moderator:
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Nu längtar vi ut till altan och uteplats, men visst är det lite kyligt?
Man kan lyfta 150kg. En vedeldad terrassvärmare för ur och skur vore underbart med tanke på allt skurande.
Vi har nöjet att tävla ut en Tipi 147 vedeldad terrassvärmare och grill i cortenstål från Byggahus.se Shop.

Läs mer om värmaren här: [länk]

Värde: 4 995 kr

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna terrassvärmaren/grillen, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga:

Hur tungt kan du lyfta med lyfttvingen Viking Arm?

Det rätta svaret hittar du här: [länk]

[bild]

Vinnaren utses fredagen den 12 mars.

OBS: Kontrollera att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.

Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen sponsras av Byggahus.se Shop.
 
Hej! Man lyfter 150 kg med en hand med Viking Arm. Orsaken till att jag gärna vill ha en Tipi är att den är så snygg, både med och utan eld. Dessutom passar den ihop med våra rabattkanter i Cortenstål, som vi har alldeles utanför det däck, där jag tycker att en Tipi, skulle se toppen ut. Det är alldeles intill gatan, så utseendet spelar stor roll......
Trädgård med Cortenstål rabattkanter, vit staket och däck med julbelysning vid en gata under molnig himmel. Trädäck vid hus med blommande buskar och Cortenstål-rabattkanter nära en gata. Trädäck med rabattkanter i trä innehållande blommor och växter, intill ett staket i en solig trädgård.
 
Viking arm lyfttving klarar att lyfta 150kg.


Med en Tipi i corten
blir vår terrass
både varm och pen.
 
Personer samlade kring en brinnande cortenstål korglykta på en kvällsträff utomhus. Personer samlade kring en brinnande cortenstål korglykta på en kvällsträff utomhus.
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Nu längtar vi ut till altan och uteplats, men visst är det lite kyligt?

Vi har nöjet att tävla ut en Tipi 147 vedeldad terrassvärmare och grill i cortenstål från Byggahus.se Shop.

Läs mer om värmaren här: [länk]

Värde: 4 995 kr

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna terrassvärmaren/grillen, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga:

Hur tungt kan du lyfta med lyfttvingen Viking Arm?

Det rätta svaret hittar du här: [länk]

[bild]

Vinnaren utses fredagen den 12 mars.

OBS: Kontrollera att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.

Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen sponsras av Byggahus.se Shop.

Svar pp frågan 150 kg.
Vilken lycka ! Det vore något som skulle glädja både mig och grannarna ,vi samlas ute nu och grillar korv ibland , istället för de vanliga middagarna och skitgubbespelet. denna vackra cortenstålsskapelse skulle bli en fin ny samlingspunkt!!


Med vänlig hälsning_
Björn Karlbom
0707733951

Lärbro Lilla Vikers 1964
62453 Lärbro
Gotland

Se mig på Google Maps!
https://maps.app.goo.gl/TwdapznFgy8t15XMA
 
Man kan lyfta 150kg med hjälp av endast en hand.
Tipi 147, den vedeldade terassvärmaren, är så galet snygg. Dess rustika utseende skulle vara underart fin i syrénbersån vid vårt Torp. Bredvid de vita gjutjärnsbänkarna. Vore underbart, vackert och jättemysigt att ha den.
 
150kg
Jag vill ha den för att kunna mysiga stunder med min familj på vår nybyggda altan, istället för att dom ska sitta inne hela dan
pixel
 
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Nu längtar vi ut till altan och uteplats, men visst är det lite kyligt?

Vi har nöjet att tävla ut en Tipi 147 vedeldad terrassvärmare och grill i cortenstål från Byggahus.se Shop.

Läs mer om värmaren här: [länk]

Värde: 4 995 kr

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna terrassvärmaren/grillen, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga:

Hur tungt kan du lyfta med lyfttvingen Viking Arm?

Det rätta svaret hittar du här: [länk]

[bild]

Vinnaren utses fredagen den 12 mars.

OBS: Kontrollera att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.

Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen sponsras av Byggahus.se Shop.
150 kg lyfter den.

Skulle verkligen vara ett underbart tillskott till vår familj med en liten tipi. Lovar att vi kommer behandla den som en riktig familjemedlem och alltid ta hand om den och elda i den ofta :D.
 
150kg.
Skulle passa på min trädgårds terass som jag som bäst planerar.
 
Svar: 150 kg
Motivering: Vår nybyggda altan känns väldigt tom och behöver en stor pjäs som denna för att fylla ut lite och få lite kvällsstämning med en trevlig eld!

Nybyggd tom träaltan med bord och stolar mot en bakgrund av gröna träd, redo för dekoration.
 
Man kan lyfta 150kg

Tänk att sitta ute en April kväll och mysa,
Utan att behöva frysa.
Sitta och njuta framför en brasa
Och höra flammorna frasa
Skulle jag vinna en TIPI
Kommer jag ropa JIPPIE
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.