Japp, det är en sökmotoroptimeringsmodul som vi har installerat som gör det. Om, du kollar på adressen till denna diskussion ser du till exempel att den heter; www.byggahus.se/forum/feedback/60238-weblaenkar-blir-automatiskt-justerade.html istälelt för showthread.php?id=34874678346 osv.. Att den skriver om länkens namn till sidans titel i inlägget är bara en inställningsfråga...



/M
 
Det var ju lite fräckt! :p
 
belak skrev:
Japp, det är en sökmotoroptimeringsmodul som vi har installerat som gör det. Om, du kollar på adressen till denna diskussion ser du till exempel att den heter; www.byggahus.se/forum/feedback/60238-weblaenkar-blir-automatiskt-justerade.html istälelt för showthread.php?id=34874678346 osv.. Att den skriver om länkens namn till sidans titel i inlägget är bara en inställningsfråga...



/M
Var ändrar man på denna inställning då?
 
För att sökmotorerna ska hitta oss lättare.
 
Personligen så tycker jag det är helt värdelöst att den ändrar om. Går det inte att åtgärda på ett bättre sätt?
 
Man kan ju själv skriva ett namn på länken om man inte vill ha det automatiska som såhär.
 
jon_h skrev:
Man kan ju själv skriva ett namn på länken om man inte vill ha det automatiska som såhär.
Jaha och hur skrev du det? Har själv försökt lägga in manuella länkar men när jag har försökt så har det inte fungerat.
 
Skriv ett ord, markera det och klicka på jordglobssymbolen. Då får du upp en ruta där du skriver in adressen.
 
  • Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
Ett nytt test

EDIT: märkligt. Detta har jag testat innan och då har det inte fungerat men nu gör det det. Hur eller hur bra och Tack!
 
Ursäkta om jag blandar mig i.
Nu ska vi se om jag kan också




HIhi jag kunde :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.