A AndersS skrev:
Använd gärna sökfunktionen, många frågor och funderingar finns ofta i tidigare trådar med mycket uttömmande svar.
Tack för tips!

Har i flera år tagit del av forumet som icke-medlem, så jag vet att det finns enormt mycket kunskap samlad här
 
Nu drar det ihop sig till det första "riktiga" inlägget. Det handlar om att vattensäkra köket. Skydd under kyl/frys, i diskbänksskåpet etc.

Är lite osäker på var jag ska placera inlägget. Kök, kanske....?
 
  • Gilla
Jiji
  • Laddar…
MultiMan
a591c21d89b1215f87f9c8db58a8dc62.jpg
 
T Talisman skrev:
Nu drar det ihop sig till det första "riktiga" inlägget. Det handlar om att vattensäkra köket. Skydd under kyl/frys, i diskbänksskåpet etc.

Är lite osäker på var jag ska placera inlägget. Kök, kanske....?
Kök blir bra. Och välkommen (från en inte särskilt aktiv medlem)!
 
1 16386 skrev:
Kök blir bra. Och välkommen (från en inte särskilt aktiv medlem)!
Tackar!
 
Nu har jag ytterligare en fråga.

Om jag lite övergripande vill berätta om min bostadsrätt, som inköptes sprillans nyrenoverad, men där jag med tiden har fått en del små överraskningar, och förstått att allt kanske inte gjordes helt "by the book" - var placerar jag en sådan tråd?

"Bostadsrätt" ligger ju nära till hands, men där verkar det mest handla om bostadsrätten ur ekonomiska och juridiska perspektiv, inte om hur trött man blir, när man upptäcker att nästan all el går på samma säkring, och att diskmaskinen inte är fastskruvad i omgivande skåp, utan står lite löst och vinglar
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.