Slangvindan från Cejn för tryckluft blev ju en succé i garaget, lika bra som skivat bröd, minst. Tänkte då att jag skulle ha en istället för förlängningssladd också....men Cejns elvinda kostar 3000spänn och så kul är det inte. Frågan är vad man köper istället. Klarar mig med en 9-10m sladd och vindan behöver inte ha någon hög ipklassning.

Tänkte tex denna:

https://www.amazon.se/Brennenstuhl-...JS2MBTF6MT4V&refRID=CVCNBT1PJS2MBTF6MT4V&th=1


Är det någon annan produkt man bör överväga innan man slår till?
 
Brennenstuhl har jag några produkter av och de är stabila så det märket rekommenderas. 9 meter kan vara kort, hade gått på 16 metersvarianten. Har själv någon Clas Ohlson variant med 8-10 meters kabel och den blir lite kort ibland när man är utanför garaget.
 
Japp jag har vanliga vindor från Brennenstuhl och det är bra saker.

Tror inte jag behöver längre, denna är för invertes bruk - kan montera en till vid dörren istället, eller utanför.
 
Sitter med exakt samma behov, så om ingen säger att det är ett dåligt köp säger jag tack för tipset!
 
Notera att den lilla jag länkade till har lägre ip-klassning än de större modellerna, förutom att sladden är kortare.
 
  • Gilla
MathiasS
  • Laddar…
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.