Hej!
Önskar byta namn till Tintin76
 
Redigerat:
Fixat
 
Hej!
Jag skulle vilja byta namn till ”WoodenRanger”

tack!
 
Hej! Jag vill gärna byta namn till Brotorpet om det går. Tack!
 
B Brotorpet skrev:
Hej! Jag vill gärna byta namn till Brotorpet om det går. Tack!
TACK!
 
Hej! Jag skulle vilja byta användarnamn till "SL85".
 
Jag skulle vilja byta namn till ”Pyssling”
 
Pyssling är redan upptaget. Testa gärna sökfunktionen för att kolla om namnet verkar ledigt.
 
  • Gilla
tracker
  • Laddar…
Sparas ej postade inlägg?

Hej,

Nybliven medlem här.

Jag är en mycket ordrik person, som gillar att skriva en del av det tänkta inlägget, sen fika lite, sen skriva lite mer, sen hämta tvätten, sen formulera om lite, och SEN posta inlägget.

Är det möjligt här på forumet? Alltså: Finns det något slags "Spara utkast"-funktion?
 
Karlia
Det verkar sparas efter en stund. Har själv aldrig vågat att gå ifrån, fungerar inte som mailen där jag lätt kan ta upp arbetet igen.
 
Karlia Karlia skrev:
Det verkar sparas efter en stund. Har själv aldrig vågat att gå ifrån, funkerar inte som mailen där jag lätt kan ta upp arbetet igen.
Hm.

Jag tror att jag helt enkelt skriver mina inlägg i Google Dokument, och sen copy/paste:ar in här.
 
  • Gilla
Karlia
  • Laddar…
Karlia
Är nog klokt.
 
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
T Talisman skrev:
Sparas ej postade inlägg?

Hej,

Nybliven medlem här.

Jag är en mycket ordrik person, som gillar att skriva en del av det tänkta inlägget, sen fika lite, sen skriva lite mer, sen hämta tvätten, sen formulera om lite, och SEN posta inlägget.

Är det möjligt här på forumet? Alltså: Finns det något slags "Spara utkast"-funktion?
Utkasten sparas automatiskt var tionde sekund och dyker upp igen när du kommer tillbaka till samma froumtråd.

Utkasten slängs automatiskt efter 24 h (tror jag).
 
  • Gilla
El-Löken66
  • Laddar…
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Utkasten sparas automatiskt var tionde sekund och dyker upp igen när du kommer tillbaka till samma froumtråd.

Utkasten slängs automatiskt efter 24 h (tror jag).
OK, tack för det!
 
Jag vill byta namn till Bob Ylolisos

Är det möjligt?
 
  • Gilla
El-Löken66
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.