150 kg.

Jag skulle behöva både en Tipi och en Viking Arm då jag inte orkar bära ut mitt gjutna eldfat från garaget.
 
150 kg. Skulle gärna lära ungarna att tända och sköta en öppen eld, istället för gasolgrill och infravärme. Egen ved värmer bäst!
 
150 kg kan man lyfta.

Den där grejen skulle ju passa bra för mig, tror det skulle kunna bli många fina fikastunder i trädgården med goda våfflor om man hade haft en så fin eldstad.
Eldstad utomhus med våffeljärn över öppen eld i trädgården.
 
BigR
150kg

Jag skulle baxa upp det fula åbäket på släpet och sälja det så jag kunde köpa en Viking arm.
 
150 kg

hade vart mysigt att ha på ute platsen :)
 
150kg är rätt svar.

jag vill vinna denna grill så att vi får en grill som matchar våra blomlådor i corten samt jag kan på ett stilfullt sätt dela ut ordentligt grillad korv.
 
Svaret är 150 kg! Trevlig helg!
 
150 kg.

Vem vill inte ha en sån skönhet? Denna hade förgyllt många kvällar på uteplatsen!
 
Det står 150kg, men klarar säkert mer

Skulle vara perfekt på uteplatsen som vi inte har några möbler på ännu, men snart ska köpas! Skulle vara roligt för en svetsare och ha en rejäl ”järnbit” på uteplatsen!:) älskar corten plåt med, jobbar mycket i det.
 
Min sambo och jag ska precis börja med vårt husbygge i en liten dunge utanför en gård. Vi kommer göra mycket själva och en viking arm som lyfter 150 kg kanske något man skulle skaffa sig till bygget.

Att vinna terrassvärmaren hade varit underbart så vi kunde värma oss under tiden vi bygger och i alla år framåt när vi ska bli gamla tillsammans i vårt lilla hus.
 
  • Älska
Jiji
  • Laddar…
150kg kan man lyfta.
Jag blev kär i terrassvärmaren vid första ögonkastet och vi skulle passa så bra tillsammans.
 
150kg kan man lyfta med den.

Vi har precis flyttat in i vår nyköpta villa och den skulle bli ett otroligt fint och mysigt tillskott på vår uteplats!
 
150kg är svaret.

Vi har en liten skogsdunge på vår tomt där vi håller på och gör iordning en liten grillplats, där hade denna passat perfekt.
 
E
150 kg kan den lyfta

Eldstaden skulle bli pricken över i:et på den nya uteplatsen vi planerar.
 
150 kg är rätt svar

Min sambo skulle bli jätteglad om hon fick denna som överraskning. Vi har precis börjat bygga vårt hus i lösvirke och efter den skenande räkningen för markarbetet skulle denna verkligen ge oss lite mer glöd på bygget igen :love:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.