Nu längtar vi ut till altan och uteplats, men visst är det lite kyligt?

Vi har nöjet att tävla ut en Tipi 147 vedeldad terrassvärmare och grill i cortenstål från Byggahus.se Shop.

Läs mer om värmaren här: https://shop.byggahus.se/products/tipi-vedeldad-terrassvarmare

Värde: 4 995 kr

Två personer sitter på en uteplats nära en tänd vedeldad terrassvärmare i cortenstål med vedförvaring bredvid.

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna terrassvärmaren/grillen, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga:

Hur tungt kan du lyfta med lyfttvingen Viking Arm?

Det rätta svaret hittar du här: https://shop.byggahus.se

Vedeldad terrassvärmare i cortenstål vid sjö med brinnande eld vid skymning.

Vinnaren utses fredagen den 12 mars.

OBS: Kontrollera att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.

Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen sponsras av Byggahus.se Shop.
 
  • Gilla
  • Älska
Birchgrove och 14 till
  • Laddar…
Paddannn
150 kg kan man lyfta med den .
 
Fadai
Man kan lyfta 150kg. Skulle vara perfekt i sommar när jag gör om uteplatsen. Har bara en gammal eldtunna nu.
 
150 kg

Då vi ska bygga en altan vore denna pricken över I för att öka mysfaktorn!
 
Man kan lyfta 150kg.


Jag har alltid älskat att vara utomhus men nu håller jag på att frysa ihjäl av allt utehäng detta år! I april flyttar vi från lägenhet till hus och då skulle det vara underbart att träffa vänner kring en eld!
 
Man kan lyfta 150kg. Skulle vara perfekt på uteplatsen, ska bara skotta bort snön.
 
150 kg kan man lyfta.

Är på gång att bygga en ny uteplats på berget i kvällssolen. Skulle vara toppen att kunna komplettera med en Tipi 147 så man kan sitta kvar hela kvällen även efter det att solen har gått ner och fortfarande ha det varmt och skönt, kanske också kunna grilla några marshmallows.
 
janwide
Man kan lyfta 150 kg med den. Nu är ungarna äldre och studsmatta och pool ska bort. Värmaren skulle bli kronan på verket vid vårt uterumsrenovering!
 
richardtenggren
150 kg!

Vi har spanat på en TIPI i flera år nu, förra sommaren blev altanen klar och en TIPI har inte prioriterats ännu då vi renoverar insidan för stunden. Men den skulle passa perfekt i vår trädgård!
 
  • Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
150 kg kan tvingen lyfta.

I somras byggde vi altan. Vi har ännu inte kubbars enas om vad för typ av belysning vi vill ha till den. Men det blir genast enkelt om vi vinner denna, det finns ju ingen bättre belysning än levande sådan.
Att den här faller mig i smaken som handen i handsken gör det hela ännu bättre och frugan lär inte heller klaga, den skulle passa helt ljuvligt här i hörnet av altanen med skogen som bakgrund!
 
150kg kan man lyfta.
 
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Nu längtar vi ut till altan och uteplats, men visst är det lite kyligt?

Vi har nöjet att tävla ut en Tipi 147 vedeldad terrassvärmare och grill i cortenstål från Byggahus.se Shop.
Läs mer om värmaren här: [länk]

Värde: 4 995 kr

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna terrassvärmaren/grillen, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga:

Hur tungt kan du lyfta med lyfttvingen Viking Arm?

Det rätta svaret hittar du här: [länk]

[bild]

Vinnaren utses fredagen den 12 mars.

OBS: Kontrollera att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.

Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen sponsras av Byggahus.se Shop.
150kg kan man lyfta med lyfttvingen Viking Arm.
Jag skulle ställa denna vackra eldstad på altanen för att kunna njuta av den under alla årstider. Eldstaden är både praktisk och snygg.
 
150kg

har idag beställt trall till altanen. Att kunna ställa en sån här terrassvärmare på det färdiga golvet hade vart perfekt. Elden är den bästa tvn och att man kan laga mat samtidigt är ju . Sambon slipper frysa och jag slipper vara hungrig.
 
Man kan lyfta 150 kg

Vi är nyligen flyttat i hus och mycket skal fixas så svårt at få pengarna att räcka.

Lite extra mys på terassen vore guld värt
 
150 kg

Skulle vara jättetrevligt med en vedeldad då säkringen går varje gång jag vill använda den gamle infra-värmen.

Trevlig fredag
Alex


Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Nu längtar vi ut till altan och uteplats, men visst är det lite kyligt?

Vi har nöjet att tävla ut en Tipi 147 vedeldad terrassvärmare och grill i cortenstål från Byggahus.se Shop.
Läs mer om värmaren här: [länk]

Värde: 4 995 kr

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna terrassvärmaren/grillen, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga:

Hur tungt kan du lyfta med lyfttvingen Viking Arm?

Det rätta svaret hittar du här: [länk]

[bild]

Vinnaren utses fredagen den 12 mars.

OBS: Kontrollera att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.

Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen sponsras av Byggahus.se Shop.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.