Svar 4 eller 10
4 stycken olika modeller; OBH Nordica ActiFry Original, ActiFry Genius, ActiFry Express eller en ActiFry med snackingkorg.
Sedan finns de i variationer med olika färg, storlekar och med olika extrafunktioner, och då har jag hittat:
10 stycken (Actifry Original Plus, ActiFry Original, Actifry Genius+, ActiFry Genius XL, ActiFry Genius 1,2kg Black , ActiFry Genius 1,2kg White, ActiFry Genius 2 in 1, Actifry Extra, ActiFry Express och Actifry advanced).

Hela familjen ser så mycket fram emot när vi äntligen ska bli vaccinerade och kanske åter igen kan träffa farfar och farmor på våra onsdagsmiddagar tillsammans! Att vinna denna stora air-fryer med alla dess möjligheter skulle verkligen vara pricken över i. Då skulle vi kunna överraska farfar och farmor med nya exotiska friterade smårätter medan barnen får sina älskade pommes frittes.

Även om det är sällskapet vi alla ser fram emot, så skulle det vara fantastiskt roligt och extra minnesvärt att kunna bjuda på i ”vår första återträff”!
 
Hej,
Det finns 6 st Actifry i OBH's utbud.
Då jag äter keto kost skulle det vara fantastiskt att variera grönsakerna med att prova att fritera dom:D. Nu kokas och steks de.... Samt tillaga kyckling ,fisk och halloumi ost :p
Och även göra potatisstrips till mina brorsbarn :heart:
 
jag älskar friterat mat i alla former, men är man 176cm och väger 94kg och beach -21 är 4 månader bort behöver jag hjälp nu. Så för att slippa göra avkall på friteringen och gömma mig i vassen som en gammelgäddan i sommar så är Actrifry genius xl 2-in-1 svaret på mitt problem.
 
Det finns 4 st.

Med en stor familj som älskar allt, skulle en Actifryer underlätta vardagen mycket och hjälpa oss att äta mer hälsosamt. Att det bara krävs lite ansträngning kan ju t o m locka tonåringarna i familjen att medverka i matlagningen och diskningen i större utsträckning.
 
OBH Nordica har 6 st modeller av ActiFry luftfritös.

Jag håller tummar och tår för att jag en ActiFry Genius får,
den kommer hela familjen att locka, så jag slipper att vara ensam kocka.
Friterat är det godaste vi vet, men vi försöker undvika mat som är fet.
Så det blir inte ofta vi unnar det bästa, men nu blir det helt legalt att festa.
Den verkar enkel och smart, och utan kladd och stök har man lagat middagen klart.
 
Fyra olika modeller.
Vi har en ”vanlig” fritös men det luktar gatukök i hela huset när vi använt den... Vi precis färdigställt nytt kök och en ny luftfritös skulle verkligen sätta pricken över i
 
7 st.
Köksmästarns lott i livet,
Är att inte ta barnens utlåtande om rätten för givet.
Att laga både nyttigt, gott och snabbt få det klart!?
(Som en utopi det låter, och det händer att köksmästarn gråter.)
- men en Airfryer löser problemet med vindens fart!
 
Vilken svår fråga jag fick till den här veckan! Det var faktiskt en liten slamkrypare, det erkänner jag. Det rätta svaret är sju modeller: Extra, Genius 1,2, Genius XL, Genius 2 in one, Genius +, Original Plus och Original.
Svaret finns på hemsidan, men man får scrolla lite!
Vinnaren den här veckan blev @Silver78, som vill göra frugan på gott humör, hon blev inte så glad över toalettstolen hon fick i julklapp... Grattis säger vi och hoppas hon blir på bättre humör nu!
 
  • Gilla
CatharinaX och 3 till
  • Laddar…
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Vilken svår fråga jag fick till den här veckan! Det var faktiskt en liten slamkrypare, det erkänner jag. Det rätta svaret är sju modeller: Extra, Genius 1,2, Genius XL, Genius 2 in one, Genius +, Original Plus och Original.
Svaret finns på hemsidan, men man får scrolla lite!
Vinnaren den här veckan blev @Silver78, som vill göra frugan på gott humör, hon blev inte så glad över toalettstolen hon fick i julklapp... Grattis säger vi och hoppas hon blir på bättre humör nu!
Det kommer hon att bli. Garanterat. ♥️
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.