Det finns totalt 10 olika modeller av Actifry med olika funktioner, olika storlek och färg (Original,
Orginal plus, Original snacking, Advanced, Extra,
Genius XL, Genius +, Genius 2 in 1 samt Genius 1.2 kg (svart eller vit)).

Vi har en 9-månaders här hemma som endast vill äta själv. Vissa dagar finns orken inte där för att laga mat, men då burkmat inte duger måste man helt enkelt laga. Det är då lätt att falla tillbaka i snabba, enkla rätter som köttbullar, fiskpinnar eller korv. Det vore så fantastiskt att vinna en luftfritös för att kunna utöka middagsutbudet och vidga barnens smakvyer lite.
 
Svar: 7 st (lite klurigt att räkna dem så jag hoppas jag har rätt!) :D
ActiFry Original / ActiFry Original Plus / ActiFry Genius 1.2 kg / ActiFry Genius 2 in 1 / ActiFry Genius XL / ActiFry Genius+ / ActiFry Extra

Bästa träningsformen är att renovera,
kakla badrum och slipa köksgolv med mera.
Vi värnar om vår gamla villa,
och älskar frasiga pommes när vi ska grilla.
Ser fram emot krispiga nuggets likaså,
fritera en banan eller två.
Hoppas få överraska familjen med den moderna apparaten,
så OBH Nordica kan laga maten.
Göra kosten mer hälsosam,
lägga ut läskande bilder på Facebook och Instagram.
Tänk att kunna unna sig friterat jämt,
vill överraska fu och barn med den bästa present! :ok::ok:
 
Hej,
OBH Nordica ActiFry finns i fyra (4) olika modeller.

Vi skulle behöva en ActiFry för vi svämmar över av potatis hemma. I matkassen vi köper varje vecka skickas det oftast med potatis och ingen i familjen gillar potatis i någon annan form än friterad. Man kan ju inte äta friterat varje dag så potatisen läggs bara på hög då den ersätts med pasta eller ris! ActiFry är lösningen på vårt problem - med den kan vi äta vår potatis (och mer därtill) med gott samvete!
 
4st.
Då vi är en liten familj med stort matintresse och liten inkomst (permanent sjukskriven).
Skulle denna Luftfritös vara ett nyttigt tillskott i matlagningen.
 
Får det till 6st modeller. Saknar en Airfryer då jag älskar det mesta friterat men inte riktigt vill/törs/orkar krångla med olja.
 
Det finns fyra stycken.
Mina barn har länge påpekat hur fantastiskt bra det skulle vara med en luftfritös i köket. Så barnen skulle bli överlyckliga över den här vinsten. Och som alla vet - glada barn - glad mamma! Så ja, jag vinner gärna!
 
4 varianter av Actifry har OBH.
Som ensamstående med ett tycke för matlagning skulle en Actifry drastiskt minska min energiförbrukning vid matlagning. Tänk vilket nöje att slippa dra igång en hel ugn bara för att tillaga en portion :)
 
3 modeller.
Önskar att vinna för att mer saker hinna. Nu kan man laga med stora mått, alla blir mätta och får äta gott.
 
4 stycken.

Nyinköpt hus, 1 barn och ett påväg. Många stunder skulle bli desto smidigare i köket med en maskin som gör mycket av jobbet utan mina klåfingrade händer.
Svensson familjens stora räddare med andra ord.
 
4 st.

Vi flyttar om ett par veckor från lägenhet till gård och då hade en smart och bra airfryer som denna passar utmärkt för att förenkla matlagningen när vi ska vänja oss vid allt nytt och mer som skall göras!

Dessutom ska vi renovera och bygga nytt, och då kommer energin gå åt fort!
 
Att finna svaret på OBH:s sida verkar ju vara lite av en sanning med modifikation. På sidan hittar jag totalt 6 st modeller (4 st genius och 2 st original). Sen står det visserligen i textform att det även finns express och med snacking korg så på sidan totalt 8 olika modeller. I actifry appen hittar jag dock ytterligare 2 (advance och extra).
Så i mina ögon är det 10 st olika varianter...

Vinna skulle jag vilja då barnens absoluta favorit är pommes och för att känna att man med lite mer gott samvete kan duka fram detta oftare på middagsbordet :)
 
Svar: 4 st
Vi jobbar på att förändra vår kost till det bättre hemma. Inte lätt med rejält ingrodda mönster att komma på nya saker.
Med en sådan här som lockar till användning skulle vi få tummen ur och ge oss på recepten vi faktiskt skulle må bättre av
 
4 stycken olika modeller finns det.
Varför jag? Varför inte egentligen. Jag är den som står för maten här och att ha ytterligare ett redskap för att laga de tre olika middagsrätter som måste lagas här förenklar en hel del. Här ska det lagas en vanlig maträtt, en vegetarisk och en rätt som inte är ihopblandade och inte innehåller lök (för det kan man tydligen dö av...tänk om han ändå visste hur mycket lök och vitlökspulver jag har i hans rätter. )
 
11st
Fritera med luft verkar tufft
 
4 st. Kommer tillföra variation på måltider hos en hyfsat matlat vegeterian som jag:seenoevil:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.