4 modeller.

Under min pappaledighet har jag ansvar över markservicen och matlagningen. Det blir mest korv eller köttbullar.

Med Actifryer blir det mer variation. Smidigheten med rengöring samt timer och värmehållningsfunktionen är klockrent :ok::geek:
 
4st
Åh vad jag skulle vilja ha en sån,mina barn skulle bli överlyckliga hoppas hoppas på tur
 
4st
Åh vad jag skulle bli glad o vinna en airfryer o äta nyttigare mat,mina barn skulle bli glada också hoppas hoppas på vinst
 
4 stycken
Jag behöver den för att snabbt kunna tillreda en komplett måltid. Vi bygger om hemma och tiden är knapp för matlagning. Många munnar ska mättas då vi har bygghjälp. Tillagningen gör ju att näringen i maten behålls.
 
4 stycken fantastiska modeller finns
För att kunna laga en middag alla minns!
Unga som gamla, stora som små,
Alla älskar vi krispet maten kan få.
I Airfryern kan vi med gott samvete njuta,
och på kvalitén slipper vi pruta.
Jag blir mästerkock på ett kick
om jag denna vinsten fick!
 
Svaret är 4 st.
Vi har haft en Actifry som vi var jättenöjda med. När barnen kom och testade tyckte de också att det var toppen, så nu är vi ytan. Vill gärna ha en ny
 
Svar: 6st
Vill verkligen ge den här till min fru då hon kämpar och sliter med jobb, barn och hem. Hon behöver lite smidig hjälp i matlagningen och som en bonus får ju även hennes man god mat! :D
Dessutom så växer våra barn och äter numera som hästar, har galet svårt att komma på vad man ska laga för mat än mindre att hittat nåt som barnen faktiskt tycker om. Köpte en Andersson luftfritös modell billigare som...gör jobbet mindre bra så nu är vi tillbaks till att göra allt i vanliga ugnen igen. Behöver verkligen både inspiration samt en bra Airfryer som faktiskt fungerar.
Tack för en grym webplats!

//Conny
 
Svaret är 5 st.

Jag ska vinna för att jag har ett litet kök och behöver verktyg som gör mycket på liten yta när jag gör min mat hemma.
 
Svaret är fyra stycken.

Jag älskar allt som är friterat. Fast jag vet ju att det inte är nyttigt. Eller vänta lite ... med den här fantastiska mackapären kan jag ju fortsätta äta det jag älskar utan dåligt samvete J Har läst om detta GENI, och jag måste ju säga att den verkar tipptopp på alla sätt. Perfekt också att den är stor och räcker till så många! Det vore så spännande att testa på allt gott man kan göra i denna smarta varmluftsfritös.
 
:cool:
4 st
Att kunna laga nyttigare mat men ändå med lite guldkant vore toppen!
 
Svar 4 st.

När jag fyllde 5 år slutade jag äta grönsaker, nu är det 2 månader till jag fyller 50 år, ni beskriver att t.o.m. grönsaker smakar bra med denna. Så nu kanske läge att ändra sig och börja med grönsaker
 
7 st modeller Actifry räknade jag till.
Jag är född i Belgien så uppvuxen med fritöser och att pommes ska friteras två gånger. I min familj har vi alltid varit rätt så skeptiska till airfryers för vi förstår inte hur det skulle kunna funka bättre för just pommes! Men skulle jag få vinna en kanske jag får bli övertygad om att det funkar bättre än originalet och kunna skapa en riktig matrevolution i min familj.
 
Svar:4 st
Har 4 st barn i olika åldrar som alla har ett stort intresse för matlagning och älskar att överraska oss med middagar. En airfryer skulle göra det enkelt för dom att utveckla sina kunskaper i matlagning.
 
4 st. Jag skulle ge den till min pappa på 75 år så han börjar laga mer allsidig kost med hjälp av den.
 
4 modeller!

Jag skulle vilja ha denna för att jag gillar ny teknik och vill hemskt gärna komma ifrån falukorv och pasta samtidigt som jag bjuder familjen på fettfri matlagning.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.