svar: 4st

Jag skulle bli överlycklig om jag fick chansen att ta våran veganska matlagning till nya höjder med en airfryer.
 
Svar: 4st
Det vore en dröm att kunna fritera pommes och chicken nuggets utan att få dåligt samvete eller köket fullt av frityros!
 
Svaret är 4 stycken.

Här hemma är det delar av familjen som verkligen älskar friterad mat och skulle kunna frossa i det varje dag om de bara fick. Med AirFryern så skulle de ju faktiskt kunna få sin favoritmat lite oftare än nu eftersom den både blir lättare att tillaga och nyttigare att äta. En win-win-situation med andra ord.
 
X
4 olika modeller finns det. Räknar man med färger också så blir det 5.

Dottern är synnerligen selektiv med sitt ätande på grund av neuropsykiatrisk funktionsvariation.
En av få saker hon tycker om är välfriterad skivad kycklingfilé. Den skall vara knastertorr!
Skönt det vore med en maskin istället för att stå vid den osande stekpannan vid tillagningen.
 
4 st

Man läser om hur dessa fantastiska airfryers lovordas överallt, och jag får alltid en massa idéer till goda, nyttiga rätter man skulle kunna laga. Sen denna modell! Värstingen ju. Längtar efter att experimentera och bjuda in min kräsna syster med familj - på avstånd i trädgården såklart - och bjuda på en riktig airfryermiddag! Perfekt att denna klarar stor kapacitet. En utmaning blir att även tillaga desserten i airfryern! Går det tro?!

Sen fyller jag år den 26/2 så det vore ju extra kul att få vinna något så fint och önskat just på sin födelsedag!
 
Det finns fyra modeller av ActiFry.
Jag kommer att fylla den med BACON eftersom jag äter LCHF, varje dag.
 
Det är 4 modeller. Älskar att laga mat och då gärna nyttig och då är det perfekt med en luftfritös. Att vinna en Actifry vore en dröm för mig
 
Svar:4. För en familj med fullt ös undrar jag hur vi hittills klarat oss utan en luftfritös. Den skulle underlätta våra vardagar och även inspirera oss till att prova nya goda recept.
 
4 st.

I mången år har det varit ett himla tjat.
”Tänk om vi kunde få så där god mat”
Med en actifryer är det nästan som en blir lat.
Men se, vilken underbar måltid det ligger där på vårt fat.
 
Svaret är 4st!
Det skulle bli en fin gåva till min son som gör världens godaste hamburgare till hela familjen. Han skulle verkligen använda den till olika tillbehör till sina burgare
 
Svar: det är 3 olika modeller. Jag ser fram mot att kunna laga betydligt mer fettsnålt för att få en hälsosammare måltid.
 
Svaret är 4 stycken. Jag behöver överbevisa min bättre hälft om att man kan laga god och inte superfet mat med en fritös. Jag får inte köpa en fritös, men hon kan ju inte hindra mig att vinna en!
 
Det finns 4 st modeller av ActiFry luftfritös, och jag skulle bli enormt tacksam om jag vann er fritös, då vår dotter diagnostiserats med en sjukdom som heter Selektivt Ätande och mestadels endast äter Pommes Frites. Så det vore till stor hjälp för oss som familj att ha en sådan hemma.
Mvh Theresa
 
4 st. Jag försöker bli hälsosammare men älskar pommes. Jag vill laga de och andra maträtten i en frytös som erbjuder exakt det, ett hälsosamt alternativ. Därför vill jag gärna testa en.
 
BigR
4st. Perfekt att på semestern ta med till sommarstället där vi har begränsade matlagningsmöjligheter och vanligtvis planerar meny efter köksutrustning.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.