Hej
Planerar att bygga hus 2023 och är på jakt efter en arkitekt i gamla Skaraborgs län. Jag har en grov ritning med en planlösning som behöver justeras något och vill få hjälp med detta samt få fram alla nödvändiga ritningar som krävs. Tar tacksamt emot tipps på duktiga arkitekter.
 
Åsa Lund
Finns massor med medlemmar här på forumet som gillar att granska planlösning
 
  • Gilla
Markokoistinen och 3 till
  • Laddar…
B Botte64 skrev:
Hej
Planerar att bygga hus 2023 och är på jakt efter en arkitekt i gamla Skaraborgs län. Jag har en grov ritning med en planlösning som behöver justeras något och vill få hjälp med detta samt få fram alla nödvändiga ritningar som krävs. Tar tacksamt emot tipps på duktiga arkitekter.
Har ni hittat någon? Jag bor också i Skaraborg och letar efter en arkitekt som man kan anlita. Hör gärna av dig om du hittar någon!
 
F femme68 skrev:
Har ni hittat någon? Jag bor också i Skaraborg och letar efter en arkitekt som man kan anlita. Hör gärna av dig om du hittar någon!
Hej
Det blev en vän till en vän, dock inte boende i Skaraborg.
Peter
 
Vi är många i landet :)
 
Markokoistinen Markokoistinen skrev:
Vi är många i landet :)
Som finns i Skaraborg?
 
Det finns det nog också.

men vart dom är baserade brukar inte betyda så mycket, dom flesta är som jag verksamma i hela landet.
 
Markokoistinen Markokoistinen skrev:
Det finns det nog också.

men vart dom är baserade brukar inte betyda så mycket, dom flesta är som jag verksamma i hela landet.
för egen del skulle jag gärna vilja träffa nån. Peka, visa, resonera på plats med ...
 
Håller helt med!

Brukar inte vara något större broblem,
Dom flesta av oss reser till byggen för att ses på plats ett par gånger åtminstånde.

Det är ett måste att varit där innan man börjar uppdrag.
 
  • Gilla
Åsa Lund och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.