Hej!
Vi går i tankarna på att plantera häck längst en väg som ligger längst hörnet på vår tomt. Jag har varit i kontakt med thujor.se och fått ett bra pris men dock läst otroligt dåliga recensioner från forumet, dock är de ca 5 år gamla. Någon som beställt nyligen från dom? Är detta ett företag som vi helt borde undvika?

Vi är intresserade av thuja Martin eftersom den växer sig längre och behöver endast 2 st per meter tydligen och är grönare än brabant. Någon med erfarenhet och bild på en Thuja Martin häck? Hur många plantor planterade ni per meter för att få insynsskydd?

Vi funderar på att anlita enligt planterat och klart men också på att göra det själv. De är dock många meter som ska grävas så känns lättare att anlita någon för besväret eftersom vi saknar erfarenheter..
 
Hej!
Jag bor i Uppsala och köpte stora thujor och syrener från 2 olika firmor i höstas. Billigt och väldigt bra service:
https://www.syringavulgaris.se/
Www.Conrevo.Se
(ring då thujor inte är deras huvud sysselsättning)
I båda fall blev jag jätte nöjd med leverans och planteringsinstruktioner.
Lycka till!
/Sophie i Uppsala
 
J SophieUppsala skrev:
Hej!
Jag bor i Uppsala och köpte stora thujor och syrener från 2 olika firmor i höstas. Billigt och väldigt bra service:
[länk]
Www.Conrevo.Se
(ring då thujor inte är deras huvud sysselsättning)
I båda fall blev jag jätte nöjd med leverans och planteringsinstruktioner.
Lycka till!
/Sophie i Uppsala
Åh tack Sophie, ska kolla upp på direkten! Vilken Thuja sort beställde ni?
 
Vilken Thuja sort beställde ni?[/QUOTE skrev:
Vi valde Brabantsorten, > 250 cm för 530 kr/st, hemleverans 800 kr
 
Någon som planterat Thuja Martin? Eller köpt från Thujor.se?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.