4st
Har funderat ett tag på airfryer men aldrig haft möjlighet att prova så köp har inte blivit av. Detta vore ju ett perfekt tillfälle att få börja experimentera
 
Svar 4 st

I en familj med snart 4 söner så är det härligt att kunna ha hjälp med middagen och få mer tid över till annat
 
Hej!
Det finns 4 olika modeller.
Hade varit roligt att överraska maken som älskar matlagning och kommer göra att vardagen blir både nyttigare och festligare ActiFry makes it pretty fly!
Sara Wänerskog
 
4st. Jag vill gärna vinna för att kunna testa laga mat på detta vis.
 
Rätt svar: 4 st

Motivering:
Skulle verkligen vilja överraska familjen med detta.
Har aldrig ätit mat som tillagats via en luftfritös, någon gång ska ju vara första och jag hoppas verkligen att det kommer bli nu :=)
Bildbevis kommer isf :D
 
Svaret är 4 st.

Jag skulle bli överlycklig om jag vann, av flera anledningar:
Jag vill laga nyttigare mat och friterat är något som både jag och dottern gillar skarpt.
Vi håller på att gå mot det veganska hållet och det fullkomligt kryllar av recept på friterade grönsaker och tofu och annat som får det att vattnas i munnen.
Jag har kronisk ryggvärk och alla sätt som kan underlätta vardagen är guld värda (speciellt nu eftersom jag lyckades få whiplash dessutom för tre veckor sedan)
Så fort det blir tillräckligt varmt ute ska familjen/släkten fira ca 10 "sparade" födelsedagar som inte firats nu under corona, tänk vad fantastiskt en airfryer skulle underlätta den matlagningen.
 
4

Vill överraska familjen med god och nyttig mat. Som på restaurang men ändå inte.
/Johan
 
Svar: 4st.

Länge har sambon tjatat om en airfryer. Det skulle bli en perfekt födelsedagspresent när hon snart fyller år. Härligt med en stor modell så det räcker till hela familjen. Håller tummarna!
 
Svaret är 4 stycken
Har ingen motivering då jag aldrig vunnit en tävling, kommer inte vinna denna heller men deltar ändå,
Men jag hade önskat vinna en luftfritös för att slippa höra folk här hemma för att hela huset luktar när jag friterar traditionellt
 
Fyra!

Håller tummarna nu! Denna skulle bli det perfekta tillskottet till vårt nya hus!
 
4st.
Behöver bygga om, det blir mycket stök
Dessutom 8 veckor utan kök
Resultatet gör oss absolut glad
Men vi blir tvungna att leva på hämt- och micromat
Att kunna laga smakrik föda även då
Skulle glädja våra magar så!
 
4 st finns det. Hade varit trevligt att testa fritösen och samtidigt minska användningen av olja.:)
 
Fyra.

Som ensam mamma önskar man sig inte sällan en personlig kock.
Det blir alltför ofta mindre nyttig färdigmat - för att man själv är helt färdig.
Men en personlig kock kan vara lite svår att avlöna på en deltidslön.
Ersättningen får bli en robotkock som lagar nyttig mat åt barnen
och befriar en från spistjänstgöringen. Actifry - Acti-fri.
 
Det finns 4 stycken.
Gillar att fritera.
Hade varit trevligt att testa den och samtidigt spara på oljeförbrukningen.
 
Fyra modeller.
Jag skulle gett denna till min sambo som älskar att prova nya sätt att laga god mat på. Vi har länge velat uppdatera vår gamla (ohälsosamma) fritös så denna skulle verkligen komma som en frisk fläkt!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.