4 st.
Vår son är på väg att flytta till en studielägenhet och vi har lovat att han får ta med vår Airfryer som han använder ofta.
Vore roligt att ge denna som inflyttningsgåva åt honom istället. :D
 
  • Gilla
CatharinaX
  • Laddar…
4 st!
Har länge velat prova matlagning i denna.
Värdesätter annat så sparar den tid så är det kanon
 
4st modeller.

Dottern tjatar om att vi skall köpa en Airfryer så hon kan laga mat snabbt när hon kommer hem från skolan.
Hennes kompis har en och enligt dom så det ,det bästa sen skivat bröd.
 
4st.
Wow, en rejäl fritös som nästan gör mig arbetslös!
Vi älskar att fritera, egen fish &chips med abborre är en riktig höjdare! Men med allt kladd i en fritös som inte klarar så mycket, så blir det alldeles för sällan.
Dags för en uppgradering! Nytt kök snart -och ActriFry Genius skulle få en hedersplats och ta köket till helt nya höjder!
 
4st.

..egentligen vill jag bara bli tjock och äta flötig mat lite då och då. Är det så konstigt? :D
 
Hej! Svaret är 4st.

Hade jag varit 18 år så hade jag velat vinna den för att det skulle vara enkelt att laga strips, vilket förmodligen också skulle varit min basföda under många år framåt. Snabbt, enkelt, gott, näringsfattigt osv. Allt en viril tonåring behöver.

idag är jag 37 år och anledningen är nog nästan den samma. Med undantag för att jag inte BARA skulle laga strips i den, bland annat för att mina två barn behöver äta annat fram tills dom blir 18. Då kommer dom få denna av mig så dom kan leva drömmen om enkel, god, näringsfattig föda i form av strips. Tills dom får egna barn och måste laga annat i den. Då kommer dom tänka ”fan vad bra farsan var som gav oss den här.”
Jag räknar kallt med att jag kommer vara död då och och mina söner tvingas bo ihop då actri fryern inte fysiskt går att dela på.
 
Svaret är 4st och jag hade gärna vunnit för att bjuda på en härlig middag till våra kompisar nu när vi båda är planerade att få barn inom samma vecka och då kanske det behövs lite mer koll på barnen än på middagen men att ändå få den minst liga god.
 
Svar: 4 st Vore kul vinna denna och ta matlagningen till nya höjder.
 
Svar: 6st
Motivering: Nu i husbyggandet skulle det vara väldigt smidigt med, som jag förstår det, en sån här fantastisk maskin!
 
Det är 4 stycken.
Blir alldeles i gasen! Har en pytteliten fryer och den har plötsligt gjort pommes till nyttig vardagsmat.
Men jag vill göra mer och experimentera. Den där vill jag leka med !!!
K
 
Svaret är 6st
Jag skulle vilja ge den till min Mamma i present. Hon har pratat flera år om att skaffa en airfryer och jag är säker på att hon skulle bli jätteglad.
 
Jag gissar på 10 st.

Tänkte laga mat på balkongen med den.
 
7 st olika modeller av Actifry. Jag skulle vilja vinna för att få hjälp med att laga nyttig och god mat som min kropp kan tolerera nu när jag ofta känner mig illamående och utan aptit på grund av den medicin jag måste ta mot tumören jag blev diagnostiserad med i höstas.
 
T
Svaret på frågan är 4 stycken, och min motivering är att med en ActiFry så skulle jag kunna ägna så mycket mer tid åt att bli klar med renoveringen av min fina sekelskifteslägenhet och bjuda mina generösa vänner som ställer upp och hjälper till på god mat medan de bär och släpar och målar!
 
4 stycken

Istället för att bara ha saker för fritösen i frysen så skulle jag faktiskt kunna fritera dom ordentligt :)

/elg
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.