OBH Nordica ActiFry Genius XL 2-in-1 luftfritös med pommes frites i skål och krispig kyckling i panna.
OBH Nordica ActiFry Genius XL 2-in-1 luftfritös med panna och skål för matlagning.

Den här veckan kan du vinna en ActriFry Genius XL 2-in-1 från OBH Nordica. Det speciella med den här luftfritösen är att den har både en panna och en skål, vilket gör att du kan laga två rätter samtidigt! Tillaga en smakrik wok i skålen medan du grillar den perfekta laxen på pannan, eller pommes frites och hel grillad kyckling. Den kan tillaga 1,7 kg på en gång, så det räcker till hela familjen.

Värde: ca 3 200 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna Airfryern, i ett inlägg i den här tråden.
Fråga: Hur många modeller av ActiFry luftfritös har OBH Nordica?


Vinnaren utses fredagen den 26 feb.
OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar OBH Nordica för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
  • Älska
Petri12 och 6 till
  • Laddar…
Svaret är 4 stycken.
Jag skulle gärna vilja ha en airfryer då familjen växer här hemma, tiden man kan lägga på matlagning minskar i takt med att barnen blir fler.
Att maten blir nyttigare är ju såklart också intressant!
 
4st. Jag skulle bli superglad att vinna en sådan har en vanlig men det blir alltid kladdigt runt den och medan med en luftrots så ska det bli betydligt enklare att hålla rent och nyttigare att slippa all olja
 
OBH Nordica har 4 st olika modeller av ActiFry och en sån luftfritös skulle inte bara minska användningen av matfett i vårt hushåll och få oss att äta lite nyttigare. Det skulle även förenkla matlagningen och även utmana oss att prova lite nya maträtter.
 
Svaret är fyra stycken.

Familjen ser mycket fram emot när restriktionerna hävs och man på riktigt kan börja träffa andra människor igen. Den enda begränsningen blir då min matlagning. En luftfritös hade gjort att våra gäster väljer att komma åter och det hade vi uppskattat :)
 
4 st
Familjen här hemma behöver verkligen en airfryer för att kunna laga godare och nyttigare mat istället för nu när fritösen åker fram.
 
4st olika modeller.

Aldrig ätit mat från en Aifryer, det hade varit kul och testa. Kanske hade den kunnat hjälpa mot idétorkan och göra matlagningen lite roligare!
 
4 olika modeller

Skulle ge bort till min sons familj: de båda jobbar, har tre barn i skolålder och alla älskar mat
gissa om de hade varit glada för en airfryer luftfritös som gör hälsosam matlagning till rena nöje
 
Mitt svar är 4 stycken.

Jag har alltid velat prova en airfryer då jag gillar att laga mat men tiden inte alltid finns, jag tror att denna hade blivit en fint komplement till mina andra produkter från samma bolag.
 
  • Gilla
K.I.P.
  • Laddar…
4 st.
2 av mina 3 kollegor har luftfritöser, bägge hävdar bestämt att man inte kan köra glass i dom. Jag skulle vilja motbevisa dom!
 
  • Gilla
CatharinaX
  • Laddar…
Svaret är 4!

Min svärmor ska alltid vara värst och nu när hon köpt en airfryer så hade det varit kul om jag vann en och kunde bräcka henne med den
 
Den skulle ge nya upplevelser i den gråa matvardagen!
 
Svar: 4st.

En airfryer skulle göra livet enklare för oss nyblivna tvåbarnsföräldrar. Pommes, kyckling och falafel skulle reda sig själv så att vi kan spendera mer tid med barnen.
 
4 st.
Köksmästarns lott i livet,
Är att inte ta barnens utlåtande om rätten för givet.
Att laga både nyttigt, gott och snabbt få det klart!?
(Som en utopi det låter, och det händer att köksmästarn gråter.)
- men en Airfryer löser problemet med vindens fart!
 
  • Gilla
CatharinaX
  • Laddar…
Svaret är 4 st.
Jag hoppas på att vinna för att kunna introducera barnen till lättare matlagning. Skulle underlätta för hela familjen och förhoppningsvis få vardagen att flyta lite smidigare.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.