Hej
Den finns i vit och svart.

Efter som kommunen jag bor i har tappat 101 platser i tryggaste kommun att bo i känner jag att detta vore en väldigt bra anledning till att jag ska få en sådan här smart och bra övervakningskamera.

Pierre stenmyr
 
svart vit

nyinflyttad i hus, vore kul att se vem som är där så man inte missar någon, oavsett vem
 
Vit och svart.

Har stort behov av en säkerhetskamera till mitt fritidshus på Åland.
Skulle kännas tryggt att på ett enkelt sätt titta till stugan då och då utan att behöva ta färjan över. Speciellt om det åter igen blir totalstopp vid gränsen som det var tidigare.
 
Hej
Kameran är snygg både i vitt och svart.

Vi har en pool som ligger skymd från grannar och vägar så vi behöver ha koll på den när vi inte är i vårt fritidshus.
 
Svar: Den finns i svart och vitt.

Motivering: Min granne skulle bli så avvundsjuk att han själv skulle springa och köpa likadana direkt
 
Att känna sig säker på att hus och hem står säkert borde vara en grundläggande rättighet, men tyvärr är det inte alltid så. En säkerhetskamera vid entrén blir allt vanligare. Snart kommer @Tobbe.A kunna se vad som händer vid den undanskymda entrén till sitt hus, för han är veckans vinnare och tar hem en Ring säkerhetskamera. Grattis säger vi, och hoppas att även sonen ska känna sig trygg när han är ensam hemma.
 
Tobbe.A
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Att känna sig säker på att hus och hem står säkert borde vara en grundläggande rättighet, men tyvärr är det inte alltid så. En säkerhetskamera vid entrén blir allt vanligare. Snart kommer @Tobbe.A kunna se vad som händer vid den undanskymda entrén till sitt hus, för han är veckans vinnare och tar hem en Ring säkerhetskamera. Grattis säger vi, och hoppas att även sonen ska känna sig trygg när han är ensam hemma.
Det kommer helt klart kännas tryggare nu när vi kan ha extra koll på huset! Stort tack för vinsten! :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.