Svaret är: Svart och Vit

Skulle vilja övervaka hemmet på ett enkelt och bekvämt sätt
 
Svart och vit
Skulle bli så glad
 
Rätt svar: Svart och vit

Med en batteridriven säkerhetskamera skulle jag kunna övervaka vår elfria släktgård i Jämtland från en av de intilliggande jättetallarna. Därmed vore en svart önskvärd.
 
Svar: Svart och vit

Smart lösning tycker jag.
En batteridriven kamera utomhus skulle en vara perfekt till mitt sommarställe.

/Torbjörn
 
Svart och vit.
Perfekt att ha med sig i husbilen för att se vad som händer i den dagtid och utanför på natten.
 
Svar: Vit och Svart

Med denna kameran kan vi se allt, till och med något ballt?! Tjuvar och djur se UPP för nu hamnar ni under vår lupp.
 
Kameran finns som vit eller svart.

Motivering: Vårt hus ligger med baksidan mot skogen. Får ofta besök av okända som spanar mot huset. Vore bra att kunna se vad som händer när man inte är hemma.
 
Svart och vit.

Jag har länge sneglat på diverse kameror, liknande denna, att montera i vår bostad. Jag möts dock ständigt av ett visst motstånd från min fru då jag försökt lansera inköpen.

Det känns väl drastiskt att byta fru för att få min vilja igenom. Skulle jag få förmånen att vinna denna kamera ökar sannolikheten att jag får med min fru på banan, markant.

Så, snälla hjälp mig övertyga min fru om hur bra detta är :)
 
1. Kameran finns i svart o vitt.
2. Vi har en envis misse som öppnar ytterdörren själv. En kamera skulle hjälpa oss att hålla koll på detta, när vi inte är på plats.
 
Svart och vit

Det vore bra att kunna hålla koll på de andra katterna som stryker runt och ibland in i vårt hus. En bonus är att även ha koll på löst folk som gör detsamma, om inte in i huset ännu.
 
Svart och vit

Familjen skulle behöva ha koll på del av huset, som är svår att se med befintlig säkerhet. Har garaget och barnrum närmast, vilket lockar inbrottstjuvarna i området.
 
Den finns i svart och vit färg.

Precis som ni skriver så är denna perfekt att använda till vårt nyköpta fritidshus.
Är ju lite jobbigt att köra dit bara för att kolla så allt ser bra ut och att det inte varit påhälsning av några obehöriga.
Med denna så sparar man på bränsle, miljö, pengar och framförallt tiden det tar att åka dit.
Så hoppas hoppas..... :)
 
Najkire
Två färger svart och vit
Att snabbt kunna se vem som ringer på min dörr,
känd eller okänd, det kunde jag inte förr.
 
Hej
Svar: Svart o Vit.
Varför kamera? Undrar vem som busringer på dörren då o då. Kameran skulle ge svaret.
Pfernros@gmail.com
 
R
Svart och vit

Jag har en granne som går in på min tomt. Det känns olustigt så det skulle vara bra med en kamera för att få bildbevis på vad som sker.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.