Kameran finns i svart och vit.

Vår motivering:
Med denna kamera utanför mitt hus, på bild jag fångar varje bus. Den är supersmart och snygg och får mig känslan, otroligt trygg.

Familjen har inte haft råd med ett eget övervakningssystem, så om jag vinner denna kommer det lösa detta problem.
/måns med familj
 
Svart och vit.

Skulle vara perfekt att ha hemma för att se när barnen kommer hem från skolan.
 
Svart och vit

Skulle vara perfekt att hålla koll under carporten utan insyn.
 
Svart och vit.

Som hemautomationspulare med en stram budget vill jag testa att integrera många olika leverantörer/tillverkare för att se hur bra de lirar ihop.
 
Finns i vit och svart.
Äntligen kan jag hålla ett extra vakande öga på huset.
 
A
Svar: Svart och vit
Motivering: Nu under pandemin sitter jag hemma och jobbar hela tiden. Då jag oftast är väldigt koncentrerad och missar saker i min omgivning behövs en smart säkerhetskamera från Ring för att hålla koll på mig själv så jag inte börjar dra omkring på tomten, smygrenovera eller angripa kylskåpets innehåll.
 
Svar på fråga: Vit och Svart.
Vi bor i ett gathus och väldigt ofta blockeras vår smala infart av parkerade bilar på gatan, det hade varit najs att få en förvarning om det och samtidigt ha koll på vår entré i anslutning
 
Svart och vitt

Då kan jag se vilken av katterna som lever rövare här hemma
 
Vit och svart

Just nu är det tyvärr många inbrott i vårat område. Det syns fotspår som inte ska vara där, samma i i dom flesta inbrott. Så det vore skönt att få personen i fråga på bild. Bor i hörntomt så jag har en del död yta man inte kan hålla koll på utan kamera.
 
Vit och svart.

Bor på en gård ute på vischan, förutom extra säkerhet här ute i mörkret så vore det extra smidigt med en batteridriven kamera när det dyker upp intressanta spår i snön. Det vore kul att se vad som rör sig här på nätterna
 
j.f.s
Svar. Färgerna svart och vit

Motivering: Filma vår lille unghund som tränar på att vara ensam. Vore sjukt smidigt att se vad han gör när vi går ut. Står han och gnyr vid dörren? Går han och lägger sig? Tuggar sönder skor och möbler? En del ser man ju förstås resultatet av när man kommer in igen :crysmile:
 
Svart och vit.
Användning: Sätta upp kameran i trädgården och övervaka hur och när grävlingsmonstren tar sig in och gräver stora gropar i rabatter ioch grönsaksland och sprider ut jord på grusgångarna, och dessutom passar på att göra sin behov i groparna. När jag vet kan jag sätta upp ellinor på strategiska ställen.
År efter år, de ger sig aldrig de marodörerna.
 
R
Svar Svart och Vit

Jag är den enda som vill hjälpa en gammal mamma hålla reda på hemtjänst och Corona ...
 
Svart och Vit.
En eller flera sådana vore guld i torpet och även hemma när man inte är där.
 
Svar: Den finns i färgerna vit och svart

Motivering: Vi har aktivitet (ej önskvärda sorten) i vårt område till och från, just nu är det till igen... Vår baksida ligger väldigt fördelaktigt till för icke önskvärda besök.
Med en kamera installerad och tillhörande information om att baksidan är kameraövervakad så har vi en betydligt bättre förutsättning att slippa besök (ej önskvärda sorten). (y):strong:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.