Den finns i vit och svart. Jag skulle behöva en till min snickarbod så kanske jag slipper fler inbrott där.
 
Vårt torp ligger mitt i skogen. Det första som hände när vi fick tillträde i höstas var att vi fann stora vargspår i leran ungefär tio meter från huset. Jag drömmer om en sån här kamera för att få veta vilka vilda djur som rör sig kring huset och hur de beter sig! Den finns i svart och vit, men hade varit coolt om den fanns i Falurött eller varför inte kromoxidgrönt?
 
Svar: Vit och svart.
Efter två inbrott genom en bakdörr som ligger väldigt insynsskyddat så att tjuven kan arbeta ifred, så vill jag sätta upp kamerabevakning där. En Ring-kamera vore toppen!
/ Lars Wennerholm
 
Redigerat av moderator:
Svar: Svart och vit

En batteridriven vakt vore ju perfekt i vår stuga eftersom vi inte har ström där.
Då behöver vi kanske inte åka dit lika ofta och titta till där. Vore ju toppen!
 
Svart och vitt är svaret.
Jag har byggt en perfekt baksida med stor altan och en liten pool att fira min hemmester på.
Att övervaka området när jag ej är hemma och nattetid är viktigt.
En säkerhetskamera från Ring hade passat perfekt.
Smart att den är batteridriven dessutom.
 
Svar: Svart och Vit

Efter bortgången av mormor, (vila i frid älskade mormor) är morfar tvungen att flytta ur huset till slut som blivit kall lagt, till lägenhet, och kort efter inflytt krockar han med bilen, så vi bestämde han får inte köra mer så han kan inte kolla till huset på samma sätt och inte familjen heller.
Vi skulle verkligen uppskatta en kamera att kolla till huset med för tjuvar och evt skador.
Skulle kännas mkt bättre för oss alla.
 
Svart och vit
Skulle bara vilja ha en.
 
Kameran finns som vit och svart

Vårt hus ligger enskilt och vi har haft flera påhälsningar av obehöriga. Den här kameran skulle bil ett bra komplement till vårt larm och avskräcka nya obehöriga gäster. Det verkar också skönt att kunna ha ett öga på tomten när man vill ha koll på läget.
 
Kameran finns som vit och som svart.
Skulle vilja ha kameran på landet, för att kunna se vilka som rör sig på tomten. Vi har rävar, grävlingar och harar som man bara ser spåren i snön efter, vore roligt att se dom som filmstjärnor
 
Svart och vit

Jag har lovat mina barn att vi ska införskaffa en kamera till dörren så dom slipper springa upp och titta till vad det är som låter utanför i tid och otid (nästan blivit en tvångstanke)
Men jungeln av olika modeller har satt stopp varje gång jag har börjat leta vilken jag ska införskaffa.
Hoppas på tur denna gång :D
 
Svar
Vit och Svart

Motivering
Vore ett perfekt sätt att kunna se vilka som
smyger omkring på tomten när vi inte är på
plats i stugan.
 
Kameran finns i svart eller vitt.
Jag skulle placera kameran vid vårt fritidshus 60mil bort och koppla ihop med flera smarta hem produkter för att bevaka och styra säkerhet, värme mm.
 
Vit och svart
En kamera hade varit fantastiskt bra att ha för oss för att hålla koll på vad som händer i och runt vår damm med fiskar. Dammen ligger nedsänkt i trädäcket bredvid vårt hus.
 
Svar: den finns i vit och svart.

Om jag vinner skulle jag använda den som babycam och har koll när barnet vakna.
 
T
Finns i svart och vit.

Bygca bevis på att vår granne är på vår tomt vilket dom inte medger.
Har hittat deras saker på tomten samt att grannen vittnat om att de går in på tomten
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.