Hej! Det är så att jag fått svarta repor på min lackade badrumsdörr. Det är endast ytliga repor. Hur får man bort dom på bästa sätt?
 
  • Lackad vit badrumsdörr med ytliga svarta repor nära handtaget.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ytliga svarta repor på en vit lackad dörr.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
T
"Magisksvamp" (kärt barn har många namn) kan troligen funka. Dock finns det risk att den också repar. Har kört med den på de flesta ytor även målade där det blivit repa, den funkar (y). Andra vet jag fått repor men då vet jag inte hur intensivt dom gnuggat
 
  • Gilla
Emilia980
  • Laddar…
Vet du vad det är för nåt som orsakat strecken? Magisk svamp kommer garanterat få bort det, men du kommer nästan garanterat också att få en permanent matt fläck där du gnuggat, som föregående talare redan sagt. Har du testat med vanligt rengöringsmedel och en svamp? :p
 
  • Gilla
Emilia980
  • Laddar…
Testa ett vanligt suddgummi.
 
  • Gilla
Emilia980 och 2 till
  • Laddar…
Testade med ett vanligt suddgummit och det funkade faktiskt! Det syns fortfarande lite svagt, men endast ifall man kollar noga. Tack så mycket för tipsen!
 
  • Gilla
TechChad
  • Laddar…
T
Emilia980 Emilia980 skrev:
Testade med ett vanligt suddgummit och det funkade faktiskt! Det syns fortfarande lite svagt, men endast ifall man kollar noga. Tack så mycket för tipsen!
Skönt när det funkar med det enklaste alternativet! Tack för återkoppling! :giggle:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.