En Ring Stick Up Cam placerad på ett marmorbord, med handen på dess bas, bredvid en stor Ring-kamera.

Har du koll på ditt hem? Med Ring Stick Up Cam kan du hålla koll på ditt hem eller fritidshus när du inte är där. Den smidiga batteridrivna kameran kan placeras både inne och ute och kan enkelt flyttas runt vart du än behöver den. I Ring app kan du följa vad som händer och koppla ihop kameran med andra smarta enheter från Ring för en fullskalig säkerhetslösning för ditt hem.

Värde ca: 1300 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna säkerhetskameran, i ett inlägg i den här tråden.
Fråga: Vilka färger finns Ring Stick Up Cam i?


Vinnaren utses fredagen den 19 feb. Kontrollera gärna att de uppgifter du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Ring för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
Jozima och 6 till
  • Laddar…
richardtenggren
Svar, white och black

Vi skulle gärna ha en övervakningskamera att övervaka uppfarten och ytterdörren med, underlättar när man sitter i möte hemma och får en notis om någon detekteras utanför, annars missar man besök lätt.
 
  • Gilla
leljung
  • Laddar…
Svart och vit.
Av spåren i snön att döma verkar det som om att vår tomt är väldigt välbesökt av både djur och människor. Jag undrar verkligen vad det är som är så intressant där. Väldigt nyfiken på att se vad det är försiggår när vi inte är där
 
Tobbe.A
Svar: den finns i vit och svart.

Motivering: Det verkar som det ökat med antalet påhälsningar av tjuvar i området och för någon månad sedan vaknade jag mitt i natten av att någon ryckte i ytterdörren. Då vi har entrén till huset samt vårt förråd i carporten kan man stå ganska skyddat där och bryta på dörrarna. Snart ska även grabben få vara ensam hemma mer och då hade det varit skönt att ha extra koll runt huset.
 
Vit och svart,
Grannarna är och snokar som f-n när vi inte är hemma och nu kan jag äntligen få bevis och sätta dit de jävlarna för hemfridsbrott! Svartvit bild på en person klädd i gorilladräkt fångad av bevakningskamera på natten.
 
  • Haha
  • Gilla
Azcha och 2 till
  • Laddar…
Svar: Den finns i svart och vit.

Motivering: Vi har en del rådjur som passerar vår tomt nu och då. Detta är ett av sonens största nöjen, att stå i fönstret och titta på rådjuren. Med en välriktad kamera skulle vi enkelt kunna glädja honom att få se detta lite oftare.
Den extra bonusen med att få lite extra koll på tomten om det sker något fuffens får räknas som en trevlig bonus i sammanhanget.
 
Svart och vit.

Jag skulle gärna vilja ha en för att se när mina barn kommer hem. Hade underlättat oron i vardagen.
 
  • Gilla
Jazman
  • Laddar…
Svar: Svart och vit.

Motivering: Har en skum plats som en STICK UP CAM kunnat stoppas upp i och avmystifiera.
 
Fadai
Svart och vit. Kul att kunna se vad djuren sysslar med i trädgården. Om man kopplar ihop m högtalare kanske rådjuren kan skrämmas bort från tulpanerna.
 
Black and White, svart och vitt alltså är mitt svar.

Hade vart kul att se vad hunden pysslar med på dagarna. Hade även vart kul att fånga tvillingarna bus när dem är själva. Kanon att man kan bygga på med fler prylar!
 
Svart och vitt.

Flyttat in i ett område nyligen där en vänlig själ har tagit det på sig att gödsla våra gräsmattor med det som hens hund trycker ur sig. Kameran skulle hjälpa avsevärt att hitta och tacka vår anonyma välgörare
 
Vit och Svart

Sommarstugan ligger i ett område av 100 likadana hus med staket omkring. Att ha en kamera där man kan se om någon går in utanför säsongen vore guld!
 
Svar: Svart och Vit
Motivering: Skulle kännas tryggare och veta att det inte blåst omkull några träd runt stugan nu när man inte besöker den lika ofta under vintern.
 
J
Vit och svart.

Jag hade blivit jätteglad om jag fick en sådan kamera. Och jag blir sällan glad ska ni veta!
 
Vit o svart
En sådan skulle vara bra att ha i stugan för att se alla djur som befinner sig där när inte vi är där nu ser vi bara spår efter dom som äter på våra blommor
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.