J jockebq skrev:
Ingen fara! Vilken
J jockebq skrev:
Ingen fara! Vilken tjeckisk sida?
lidl-shop.cz
de skickar dock endast till Tjeckien
 
P Peter_Bromma skrev:
jag har gräsklippare, mossrivare och lövblås/sug från parkside som alla kör med 2 x 20v batterier. jag köpte 2 nakna och en av dem med dubbelladdare och 2 x 4ah
Kul! Gräsklipparen med dubbla batterier känner jag igen men lövblåsen var ny för mig.
Däremot tror jag att Parkside har en bit kvar innan de börjar göra som t ex Dewalt med sin FlexVolt (54V), dvs: Cirkelsågar, kapsågar, bordssåg, borrhammare, mm). Men det kommer säkert en dag också :)


J jockebq skrev:
Vet någon om detta erbjudandet är "long gone"? Skulle vara intresserad av tigersåg, vinkelslip, sticksåg, slagskruvdragare och ett antal batterier. Finns detta kvar i någon butik i Göteborg till dessa priser?

Tack!
Lättast är att ringa kundtjänst och be dem kolla saldot. Annars gör du ditt reservdelsköp formellt här, länk.
Ditt 4 aH batteri verkar finnas här, länk.

Sen kanske vi i VG-regionen kanske kan hålla utkik åt @jockebq

Handyman 1 skrev:
Jävla konstigt varumärke,vill dom inte sälja öht?
Lidls prylar har samma strategi som klädföretaget Zara. De skiftade sitt butiksortiment mellan butikerna regelbundet så du skulle ha en anledning att besöka butiken igen. Lidl använder sina prylar som ett tillfälligt sortiment, de skulle inte kunna lagerföra allt. Vi ser det även när det gäller att saker blir bättre, hur många vill ha skruvdragaren med det gamla batteriet när man kan få 20V performance skruvdragaren. Prylarna tillverkas även av Kompernass och Grizzly och är sannolikt förhandlade på ett sätt att Lidl får ett lågt pris någon gång ibland men då tillverkar de en stor batch. Så därför har Lidl sannolikt ett inte allt för högt intersse att få upp volymer utanför veckorna för det tillfälliga sortimentet.
 
Redigerat:
  • Gilla
Nikorasu och 2 till
  • Laddar…
Lime113 Lime113 skrev:
Har en uppföljare till mitt Kompernass inlägg. Såg instruktionsboken för Grovdammsugaren PWD 20 A1 att reservdelar görs av Grizzlytools.de

Så efter litet sökande fann jag grizzlytools.shop/
Uppföljning del tre i följetången om Lidl
WikiLidl - Här tar sig någon tiden att lägga in information om olika produkter.
När jag t ex kollade för @jockebq räkning om laddaren på Grizzly var snabbladdare eller inte (jag fick bara ett produktnummer från Grizzly) kunde jag få upp en hel del information (länk). Sebare hittade jag IAN-numret och då kunde jag även hitta instruktionsboken på Lidl-Service.
 
  • Gilla
salahunreal
  • Laddar…
R
Snart dags för ett av Lidls mest eftertraktade/populäraste verktyg här på byggahus:surprised:

Undra hur långa köer det kommer vara den måndagen 22/2:cool:

*hint* produkten är lite inklämd bland ej verktygsrelaterade produkter i ett av reklambladen *hint*

Syns utanför ett Lidl måndagen den 22/2:cool:
 
  • Gilla
MagicFingers och 1 till
  • Laddar…
R RalleB skrev:
Snart dags för ett av Lidls mest eftertraktade/populäraste verktyg här på byggahus:surprised:

Undra hur långa köer det kommer vara den måndagen 22/2:cool:

*hint* produkten är lite inklämd bland ej verktygsrelaterade produkter i ett av reklambladen *hint*

Syns utanför ett Lidl måndagen den 22/2:cool:
Är det de blågula byggskorna?
 
  • Haha
  • Gilla
Mikael_L och 1 till
  • Laddar…
R RalleB skrev:
Snart dags för ett av Lidls mest eftertraktade/populäraste verktyg här på byggahus:surprised:

Undra hur långa köer det kommer vara den måndagen 22/2:cool:

*hint* produkten är lite inklämd bland ej verktygsrelaterade produkter i ett av reklambladen *hint*

Syns utanför ett Lidl måndagen den 22/2:cool:
Hur kan du se reklambladet redan nu?
 
R
Genom att gå in på Lidl.se och bläddra igenom hela deras reklamblad:rofl::cool:
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
R RalleB skrev:
Genom att gå in på Lidl.se och bläddra igenom hela deras reklamblad:rofl::cool:
Haha, så långt är jag med. Tänkte mer att bladen som finns tillgängliga är fram till 21/2. Och du nämnde 22/2 som är vecka 8?
https://www.lidl.se/info/reklamblad
 
R
Exakt, det är dessa jag kan se med. (y)

Men det sagt så jag vidhåller fortfarande att vi syns utanför ett Lidl måndagen den 22/2. :cool:
 
  • Haha
  • Gilla
nissenhj och 1 till
  • Laddar…
R RalleB skrev:
Snart dags för ett av Lidls mest eftertraktade/populäraste verktyg här på byggahus:surprised:

Undra hur långa köer det kommer vara den måndagen 22/2:cool:

*hint* produkten är lite inklämd bland ej verktygsrelaterade produkter i ett av reklambladen *hint*

Syns utanför ett Lidl måndagen den 22/2:cool:
Vill ha men har inget behov av en!
 
  • Gilla
RalleB
  • Laddar…
R
Så kände jag med förra året när den fanns att köpa, sen under det gångna året har jag haft ett antal situationer där jag önskat att jag hade en.

så nu blir det ett köp om man får tag i en(y)
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
A
Du får väl göra en Mr.Bean om du vill vara först:)
 
  • Haha
nissenhj
  • Laddar…
Sålde min plasma häromdagen
 
  • Ledsen
nissenhj
  • Laddar…
R
Var den inget att ha eller kom den inte till användning?

Du fick igen de pengarna du betalade antar jag när du sålde?:D
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
J jockebq skrev:
Vet någon om detta erbjudandet är "long gone"? Skulle vara intresserad av tigersåg, vinkelslip, sticksåg, slagskruvdragare och ett antal batterier. Finns detta kvar i någon butik i Göteborg till dessa priser?

Tack!
Performance verktygen finns i butiken vid Frölunda torg. Samtliga dom du söker flera exemplar, dock fanns bara gröna Multiverktyg. Vet ej om dessa funnits i svart Performance.
Bara 2ah batterier och laddare. Inga 4ah.
 
  • Gilla
jockebq
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.