Hej,

Jag ska bygga en villa i Skurup snart. Jag letar efter rekommendation för bra firma för grund arbetet, grundläggning, VVS arbete.

Något rekommendationer?

Tack

MvH,
Shailesh
 
För anläggningsarbetet och dragning av VA kan jag rekommendera NGA Entreprenad, lokal firma med bra folk.
 
Tack @Prodigys
Kunde inte webbsida för NGA Entreprenad. Har du något kontakt?
 
S shailesh skrev:
Tack @Prodigys
Kunde inte webbsida för NGA Entreprenad. Har du något kontakt?
Skickat i pm
 
Vet att Per Magnussons åkeri i rydsgård schaktar och gör en del grunder
 
S shailesh skrev:
Hej,

Jag ska bygga en villa i Skurup snart. Jag letar efter rekommendation för bra firma för grund arbetet, grundläggning, VVS arbete.

Något rekommendationer?

Tack

MvH,
Shailesh
Hej !

Ring Sydsvenska Markarbeten, de utför grund och markarbete i hela Skåne . Marcus 0768904896
 
P Patrik Persson skrev:
Hej !

Ring Sydsvenska Markarbeten, de utför grund och markarbete i hela Skåne . Marcus 0768904896
VD för Sydsvenska Markarbeten heter Patrik Persson enligt ratsit....
 
E En dag ett passivhus.. skrev:
VD för Sydsvenska Markarbeten heter Patrik Persson enligt ratsit....
Det är inte ofta man ringer VD:n för att få pris på ett jobb av ett så stort bolag.
 
P Prodigys skrev:
Det är inte ofta man ringer VD:n för att få pris på ett jobb av ett så stort bolag.
Jag tänkte mer på att den som rekomenderade Sydsvenska Markarbeten hette exakt samma som VDn. Det är ju inte så shysst att inte säga vem man är om man rekomenderar sitt eget företag i en tråd där referenser önskas.

Uppstartat 2019 och tre anstälda - är det stort?
 
E En dag ett passivhus.. skrev:
Jag tänkte mer på att den som rekomenderade Sydsvenska Markarbeten hette exakt samma som VDn. Det är ju inte så shysst att inte säga vem man är om man rekomenderar sitt eget företag i en tråd där referenser önskas.

Uppstartat 2019 och tre anstälda - är det stort?
Ibland är det bra att vara vaken när man läser, fick för mig att det stog sydsverige entreprenad. Dom är betydligt större.
Så mitt inlägg blev plöstligt helt irrelevant.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.