Innan omläggningen till den nya programvaran som forumet körs i kunde man få bevakning på en tråd. Så att man fick ett mail när någon ny hade skrivit något. Denna funktionen hittar jag inte i det nya? Är det för att jag inte letar så bra eller har funtionen plockats bort?
Mvh Martin
 
Du hittar alternativen under kontrollpanel-prenumerationer. Där väljer du dels på vilket vis du vill prenumerera på trådar (automatiskt när du svarar i en tråd o s v) och dels vad forumet ska göra om någon skriver i en prenumererad tråd.
 
Det stämmer fint. Du kan välja mellan att få en prenumeration emailad till dig varje gång någon svarar på ett inlägg men även samlingsrapport en gång om dagen eller en gång i veckan.

Ropa till om du har fler frågor!
 
Tack, jag har hittat funktionen. Bra funktion!!
Mvh Martin
 
fattar inte ett jota... måste jag skriva ett inlägg för att få ett mail om ett nytt inlägg i en tråd. dessutom får jag inga mail om nya inlägg i gamla trådar innan forumet ändrades?
 
Nej, klicka på ämnesverktyg längst upp i en tråd. Då kommer en meny fram där du kan välja att prenumerera på tråden.

De gamla prenumerationerna är säkert borta efter flytten av forumet.
 
tackar! nu hittade jag hur jag gör för att prenumerera. tråkigt om dom gamla pren. är borta......
ett himla jobb att leta rätt på dom o lägga till dom igen isåfall....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.