Jag kikade på en sån där 12v parkside skruvdragare igår kväll på min lokala Lidl handlare. Just det exemplaret kanske det var fel på men med en borr i så wobblade borren lite. Jag testade även med en längre bits för att vara säker på att det inte var borren som var lite vind, men även bitsen svängde lite.
Visst inte jättemycket, men nog så att det märktes på en gång. Det kanske bara var detta exemplar som inte var helt ok.
Jag funderar ändå på att köpa en då den i övrigt kändes ok för det priset. Lite tjockt handtag kanske. Lidl har ju också en svart serie som man kanske skulle vänta på.
 
A
S Smoothie skrev:
Jag stod och höll i den idag och var lite sugen. Hade den varit borstlös (med lite högre pris) hade jag köpt den. Kanske inte spelar så stor roll egentligen om den är borstlös för en sällananvändare som jag?

Synd förresten att man inte verkar kunna beställa från Lidl.de till en svensk postadress.
Det mesta från parkside finns ju även på ebay,till lite högre priser kanske!
 
Äsch, fick återfall och spontanhandlade när jag bara skulle kolla sortimentet. Var ju försäljningsstart på tillfälliga sortimentet idag...
 
Mikael_L
A anis16 skrev:
på tillfälliga sortimentet
Vad är det?
 
Plockade upp några sågblad till multitoolen :cool:
Kliar lite i fingrarna när man ser slagskruvdragaren mm...
 
Lime113 Lime113 skrev:
Hos mig :)

[bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild]
Vet någon om detta erbjudandet är "long gone"? Skulle vara intresserad av tigersåg, vinkelslip, sticksåg, slagskruvdragare och ett antal batterier. Finns detta kvar i någon butik i Göteborg till dessa priser?

Tack!
 
  • Gilla
Ooli
  • Laddar…
LevaLivet LevaLivet skrev:
Vet någon ifall GU10 Livarno Lux LED-lampan är dimbar?

[länk]
Står det inte i beskrivningen (vilket det inte verkar göra) så får man nog räkna med att de inte är dimbara.
 
  • Gilla
Callekansjälv
  • Laddar…
J jockebq skrev:
Vet någon om detta erbjudandet är "long gone"? Skulle vara intresserad av tigersåg, vinkelslip, sticksåg, slagskruvdragare och ett antal batterier. Finns detta kvar i någon butik i Göteborg till dessa priser?

Tack!
I Stockholm verkar det finnas kvar en hel del iaf.
 
Fairlane
LevaLivet LevaLivet skrev:
Vet någon ifall GU10 Livarno Lux LED-lampan är dimbar?

[länk]
Om det är samma lampa som såldes i oktober, vilket verkar troligt, så stod det då iallafall att den inte var dimbar.
 
  • Gilla
LevaLivet
  • Laddar…
Mikael_L
T toolman77 skrev:
Tror inte att bladen passar till min bosch pmf 180 heller. Den vill att hålen ska vara rektangulära och lidl verkar ha runda hål på sina blad.
Nej, nu har jag provat och de passar inte min PMF180.
Tråkigt, men tur att jag bara köpte ett blad (då jag var osäker).

Det är ruskigt nära att de passar, det är bara någon tiondel större hål som krävs (eller ovala eller vad det nu är).

Ja det är alltså dessa multimaskinsblad jag talar om, inser att det inte framgår så tydligt...
337725.jpg
 
  • Gilla
Eklanda
  • Laddar…
rotbackarn rotbackarn skrev:
I Stockholm verkar det finnas kvar en hel del iaf.
Fanns här också, köpte en av varje. Men fanns inget starkare batteri än 2ah att köpa. Vart hittar man 4ah?
Finns även multiverktyget i butik någonstans?
 
J jockebq skrev:
Vet någon om detta erbjudandet är "long gone"? Skulle vara intresserad av tigersåg, vinkelslip, sticksåg, slagskruvdragare och ett antal batterier. Finns detta kvar i någon butik i Göteborg till dessa priser?

Tack!
Lerums butiken har det mesta kvar.
 
  • Gilla
Lime113
  • Laddar…
M MagicFingers skrev:
Lerums butiken har det mesta kvar.
Vet du om dom har 4Ah batteriet? För jag hittade alla andra verktyg, men kunde inte hitta att dom ens sålde 4Ah batterier?
 
hsd
Finns i Germany
svårhittat men googla Lidl parkslide
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.