Jag ska installera en luft luft i stugan och undrar om Julas slang paket har standard koppling till alla luft vp eller passar de bara med deras egna modeller?
https://www.jula.se/catalog/bygg-oc...ar-tillbehor/slangpaket-for-varmepump-005358/
En jobb kompis med kyl certifikat kommer vakuumsuga om ni undrar men jag vill göra det lätt för honom.
Jag vill inte störa honom bara under helgen.
Tack på förhand.
 
Finns olika dimensioner på rör men den du visar är den vanligaste.
Du får kika på produktbladet till din modell så det stämmer
 
  • Gilla
lostinsweden
  • Laddar…
H
Om du har en kompis som har kylcert så borde även han varna för billigt skit från jula och i stället rekommendera att köpa erkända märken från japan i stället som tex mitsubishi
 
  • Gilla
DonPablo
  • Laddar…
H H-Thomasson skrev:
Om du har en kompis som har kylcert så borde även han varna för billigt skit från jula och i stället rekommendera att köpa erkända märken från japan i stället som tex mitsubishi
Läs tråden igen
 
Han har då troligen rör i firmabilen som han då kapar i rätt längd så det är inte så mycket jobb ni sparar åt honom egentligen.
 
H H-Thomasson skrev:
Om du har en kompis som har kylcert så borde även han varna för billigt skit från jula och i stället rekommendera att köpa erkända märken från japan i stället som tex mitsubishi
Vart köper man mitsubishis kopparrör?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.