Svar: 20 år.

Renoverar vårat hus som är byggt 1921. Det är ett livslångt projekt känns det som. En bra skruvdragare är ett måste! Min nuvarande börjar bli trött så jag hoppas på denna fina vinst.
 
Byggahus fyller 20 fantastiska år! Min man tycker jag borde bygga mer men samtidigt får jag knappt använda skruvdragaren. Tänk vad jag kan brilliera med denna vinst ❤⭐⭐⭐⭐‍♀️
 
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
Grattis Byggahus till 20 år!

Så kom då den dagen jag bävat inför
Din gnista och styrka ja den bara dör
Tappad från hög höjd och du gav bara upp
Jag försökte allt laga men du är tyvärr kaputt
Många är de fina stunder vi haft min vän
Och jag är inte redo att glömma dig än
Du kämpade tappert in till sista skruven
Jag undrar om det någonsin blir sig likt igen
Ibland har jag varit irriterad och arg som ett bi
När du gett upp och blinkat slut på batteri
Frågan jag ställer mig vad gör jag nu
Inte törs jag köpa en ny för min fru
Tänk att då få vinna en Bosch med bättre kräm
Då känner jag mig nöjd och frun slipper migrän
Känslan att igen få skruva och uppleva kraft
Detta blir den bästa maskin jag nånsin haft
Och jag lovar att vårda dig försiktigt och ömt
Så att du inte blir en i mängden och sen dig jag glömt
Och jag vet du levererar dubbelt så bra
Ja för tusan denna vill jag ha!
 
  • Skadad Bosch borrskruvdragare med brutet bitshåll och biten lösgjord, på trägolv.
Orientexpressen
Svar: 20 år
Min bror lånade min skruvdragare för att göra lite jobb hos våran mamma. När han senare åkte till sopstationen för att släng gamla sladdar råkade han av misstag ta påsen som han hade lagt laddaren i istället för påsen med sladdarna. Så nu är det handdrivna skruvmejslar som gäller.
En ny skruvdragare skulle vara helt underbart och min bror slipper jaga efter ny åt mig. För den var ju ändå begagnad och jag kan inte begära att han köper en sprillans ny åt mig.
 
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
20 år fyller Byggahus.se

Vad vore hemmasnickrandet i all sin glans om inte alla tips från Byggahus.se fanns

Skruvdragaren skulle komma till bra användning när 50-tals huset ska renoveras
 
Svar 20 år.

Vår gamla blå har tjänat oss väl, hus, altan, garage och uterum. Nu har den fått något virus och behöver hjälp av en kompis för nya projekt.
 
Hej Vet inte om jag är för sent ute, men ni startade 2001 och bör alltså bli 20 år i år.

Håller på med ständiga projekt i vårt fritidshus och en 18 Volts skruvdragare / borrmaskin skulle komma väl till pass .. har bara ett par gamla / slitna 12 volts maskiner både Bosch och B&D..

MVH / Björn
 
Oj, vad roligt att så många är med och tävlar den här veckan! Bra verktyg vill vi alla ha i vår verktygslåda. Efter mycket övervägande kan vi nu säga grattis till @harry73, som förutom att han gillar verktyg också sitter inne med väldigt mycket info om Byggahus.se! Att han sedan saknar en fungerande skruvdragare gör att han blir denna veckas vinnare. Vi hoppas den ska komma väl till pass!
 
  • Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
harry73
Tack!
Jag känner mig hedrad!
 
  • Gilla
Luddis_1 och 2 till
  • Laddar…
Grattis @harry73=)
 
  • Gilla
harry73
  • Laddar…
FaffeF
20 år!

En skruvdragare kommer väl till pass när vi ska byta ut balkongräcket som ruttnat efter bara 10 år :(
 
harry73
FaffeF FaffeF skrev:
20 år!

En skruvdragare kommer väl till pass när vi ska byta ut balkongräcket som ruttnat efter bara 10 år :(
Är du snäll får du låna den ;)
 
harry73
Fick ett paket idag :love:
En Bosch Professional GSR 18-2-LI skruvdragare i förpackning på en stol.
 
  • Gilla
Annelie Hultberg och 7 till
  • Laddar…
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan tävlar vi ut en Bosch Professional GSR 18V 2X1,5AH.

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år? Du hittar svaret någonstans där vi berättar vilka vi är på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 5 feb.

OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

Den här tävlingen är inte sponsrad.
20 År! Jag och min man bygger mycket tillsammans och jag VILLHÖVER en Egen!
 
Tobbe.A
P Posdotter skrev:
20 År! Jag och min man bygger mycket tillsammans och jag VILLHÖVER en Egen!
Tyvärr är du några månader för sen. Tävlingen avslutades i februari.
 
  • Gilla
Cerb
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.