20år!

Motiveringen är att vi endast äger en liten Bosch IXO som inte ens klarar av att skruva in en skruv i gipsplugg. Behöver bättre maskineri tills vi ska göra iordning vårt nya barnrum!
 
Belmlu
Fyller 20 år i år!

Skulle gärna vinna denna skruvdragare för att underlätta vårens åtaganden ute i trädgården samt garaget.
 
Byggahus.se fyller 20 år
 
Byggahus.se fyller 20 år.
Motivering: Någon gång skulle det vara kul att inte bara ha tur i kärlek
 
Z
20 år :strong:
Med bara en skruvdragare i familjen är det alltid gnabb om vem som ska får använda den, så snälla Byggahus hjälp oss med en till! :giggle:
 
Byggahus.se fyller 20 år i år!

Och jag kommer att gå i pension och äntligen börjar med projektet övervåning! En bosch skruvdragare kommer väl till pass för bygget av väggar och sängar till barnbarnen :)

Med vänliga hälsningar, Claire
 
I år firar Byggahus 20 år, så ungefär lika många år som vår nuvarande nedärvda Dewalt-skruvdragare. Den har varit min pappas trotjänare i många år. Men batteriet, som numera inte verkar finnas att köpa längre, klarar inte många minuter innan det ger upp.

Nästa vecka fyller jag 30 och en mycket bättre present kan jag nog inte komma på :).

Bifogar en bild på skönheten ;)
Gammal Dewalt-skruvdragare med slitage och batteri står på en arbetsbänk.
 
20 år , grundades 2001...
Sommarstugeprojekt, ska bygga nya dubbeldörrar garage /uthus...
En bra skruvdragare vore välkommet..
Åke G
 
Svar: 20 år

Vi köpte hus i somras och har insett att vi inte kommer så långt på min gamla 149 kronors skruvdragare, så en riktig maskin hade varit bra :)
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan tävlar vi ut en Bosch Professional GSR 18V 2X1,5AH.

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år? Du hittar svaret någonstans där vi berättar vilka vi är på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 5 feb.

OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

Den här tävlingen är inte sponsrad.
Skall läggaom altan hemma 30m2
Och får hjälp av hustrun dom skall gp i pension. Har en gul skruvdragare så det vore trevligt att få svenska flaggan i skruvdragare , blåogul .
Jo, Byggahus.se blir 20 år 2021.
Po Valingsten

Lars-Åke H Krille001 skrev:
20 år, grundades 2001.

Jag behöver den för att ”borra mig igenom problem..” som kräver en problemlösare !!!

LÅ Hagelin
Movägenn13
79331 Leksand

hs6543210@gmail.com
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan tävlar vi ut en Bosch Professional GSR 18V 2X1,5AH.

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år? Du hittar svaret någonstans där vi berättar vilka vi är på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 5 feb.

OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

Den här tävlingen är inte sponsrad.
Hej,
2001 Marlén Eskilsson grundade. FÖR 20 ÅR SEDAN
Hoppas att den går till; den som har mest behov av det.
Med vänlig hälsning,
 
Starten var 2001 vilket är 20 år sedan :)
 
1. 20 År
2. Konstigt nog får våra verktyg fötter - Dottern behöver bara "låna" dom ett tag .....
Vilket hon och hennes kille gärna får. Men ibland står vi själva utan och hade önskat att vi haft 2.
Så skruvdragaren får gärna hitta hem till oss för vi fixar och renoverar rätt ofta. Och dottern kan få behålla vår gamla.
 
Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år? 20år
 
Måste väl vara 20år!

Jubileum!

En ny dragare skulle sitta fint så dottern kan fortsätta hjälpa mig i vår renovering även efter att den gamla hon fått låna hitintills tyvärr gick och dog.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.