Rätt svar: 20 år

Min sambo har börjat visa ett allt större intresse för att hobbybygga vilket verkligen glädjer mig. En rejäl skruvdragare åt henne till födelsedagspresent skulle sitta som skruven i kistan! Vi vet alla att robusta och schyssta verktyg verkligen motiverar och ökar arbetsglädjen, med en ny blå-bosch blir det förhoppningsvis inte bara jag som söker och hittar på kreativa anledningar som motiveringar nya spännande byggprojekt!
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan tävlar vi ut en Bosch Professional GSR 18V 2X1,5AH.

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år? Du hittar svaret någonstans där vi berättar vilka vi är på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 5 feb.

OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

Den här tävlingen är inte sponsrad.
Renovering av övervåning med synliga takbjälkar i en 30-talsvilla. Hej! Grattis
Byggahus fyller 20:år Håller på att inreda övervåningen på vår gamla 30tals villa.
Har bara en liten 10,8v dewalt som känns lit väl klen för uppgiften
 
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
Svar: 20 år

Motivering: Huset ska få ny sekelskifteskostym, men det kommer aldrig lyckas utan en riktigt bra skruvdragare :)

Hus med sekelskiftesstil i skymningen med julbelysning och snö på marken.
 
Svar: Byggahus.se fyller 20år i år.
Motivering: Har en gammal skruvdragare som inte håller laddning längre så en ny proffsmaskin skulle komma väldigt lägligt inför vårens arbeten i stugan.
 
Hej!

Svaret är 20 år :)

Jag och en kompis har båda nyligen skaffat nybyggt. Blir en hel del att ordna (bland annat en hel övervåning, två garage, trall m.m.) så en riktigt bra borrskruvdragare hade inte suttit fel :)
 
R
20 år

Jag är en äldre dam som tycker det vore skönt att slippa använda en vanlig skruvmejsel.
 
Byggahus.se fyller 20 år

Vi har precis flyttat in i vårt nya hus som min sambo byggt till stor del själv. Han tjatar om en ny skruvdragare till vårens altanbyggande & våra prioriteringar är lite olika. Hur bra vore det inte om jag kunde överraska honom med en ny? Trots att han tror att jag ignorerar hans önskan såväntar jag bara in rätt läge!
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan tävlar vi ut en Bosch Professional GSR 18V 2X1,5AH.

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år? Du hittar svaret någonstans där vi berättar vilka vi är på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 5 feb.

OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

Den här tävlingen är inte sponsrad.
20 år, grundades 2001.

Jag behöver den för att ”borra mig igenom problem..” som kräver en problemlösare !!!

LÅ Hagelin
Movägenn13
79331 Leksand

hs6543210@gmail.com
 
Svar. 20år

Önskar en ny skruvdragare med Li-Ion batterier då mina gamla Ni-Mh batterier är helt slut.
 
Hej!

Byggahus.se fyller 20 år! =)

Tack för alla år av kunskap!


Mvh
Peter
 
Byggahus fyller 20 år!

Jag vill ha skruvdragaren då jag har flera projekt på gång men inte kunnat starta något eftersom jag saknar verktyg. Skruvdragaren skulle vara en kanonstart då den enda jag äger är en liten som bara kan dra i små skruv en Ikea-bokhylla ungefär.
 
Svar: 20 år
Ut med det gamla, in med det nya !!
Ska in med nya möbler i huset, och ett nybygge av carport väntar till våren, så en sladdlös skruvdragare skulle ju då passa jätte-bra. Har idag bara de gamla med sladd, vilket är lite besvärligt !
 
20år
Min gamla gick nyss sönder, så det skulle passa fint med en ny :)
 
Ni fyller 20 år. Grattis!

Jag saknar faktiskt både borr och skruvdragare. Så jag får varje gång jag måste använda en åka ett par mil till mina föräldrar och låna deras. Hade varit skönt att känna sig lite mer vuxen :) Dessutom hade det varit kul att kunna slutföra projekten jag påbörjat och inte lyckats komma i mål med än.

/Markus
 
Ni fyller 20 år - grattis!

Alla skruvar ska i, och de kan
Göra sitt eget projekt med ny skruvdragare är riktigt "fun"
Nu behöver inga huvuden längre rundas
För med Bosch Professional alla mina jobb beundras!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.