Jag söker 2-3 st lådfront hållare till äldre modell av IKEA faktum kök. Se bild. Säg vad du vill ha för dem.

En vit lådfrontshållare från ett äldre IKEA Faktum kök monterad på en brun träpanel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vit lådfrontshållare för IKEA Faktum kök på ett träbord mot kakelvägg, från början av 90-talet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Ni som river gamla IKEA kök håll utkik efter dessa, de verkar vara väldigt sällsynta. De såldes nog bara den veckan som de förra ägarna till vårt hus köpte sitt kök på IKEA. Troligen i på början av 90 talet.
 
  • Gilla
Sållentuna_INFP
  • Laddar…
Antar att du frågat IKEA, ibland kan de trolla fram saker man inte trodde var möjligt.
Om du inte får napp i denna annons kanske tillverkaren av utdragsbeslaget fortfarande säljer delen?
 
lär inte vara allt för svårt att rita upp och få 3D printat .
 
13th Marine 13th Marine skrev:
Antar att du frågat IKEA, ibland kan de trolla fram saker man inte trodde var möjligt.
Om du inte får napp i denna annons kanske tillverkaren av utdragsbeslaget fortfarande säljer delen?
Ikea visste inget om denna detalj. Tillverkaren är okänd finns ingen märkning på den.
 
S Stefan1972 skrev:
lär inte vara allt för svårt att rita upp och få 3D printat .
Tanken har slagit mig men jag har inte tillgång till en 3d skrivare som kan skriva ut med den hållfastheten som behövs.
 
X xpatrikh skrev:
Ikea visste inget om denna detalj. Tillverkaren är okänd finns ingen märkning på den.
Hur är det på tillhörande utdragsskenor? De kanske är märkta? :thinking:
 
  • Gilla
Violina
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.