För er som är nyfikna så kan jag meddela att efter ett par vändor diskussion via mail så gick husleverantören med på att kreditera kostnaden för körplåtarna. Men dock först efter att jag började referera till ABS18 och dess innehåll kring ÄTA. Man måste hålla huvudet på skaft och granska alla fakturor. Tack för alla inputs!
 
  • Gilla
bearmaniac och 11 till
  • Laddar…
I Talltomten skrev:
För er som är nyfikna så kan jag meddela att efter ett par vändor diskussion via mail så gick husleverantören med på att kreditera kostnaden för körplåtarna. Men dock först efter att jag började referera till ABS18 och dess innehåll kring ÄTA. Man måste hålla huvudet på skaft och granska alla fakturor. Tack för alla inputs!
Skönt att höra.


Jag är fortfarande nyfiken på vad dom användes till och varför dom blev liggande i flera månader?
 
B blue.b skrev:
Skönt att höra.


Jag är fortfarande nyfiken på vad dom användes till och varför dom blev liggande i flera månader?

Dem har använts från första dagen på grundarbetena fram till att stommen var helt monterad för alla stora maskiner, kranar och lastbilar. Så inget som var direkt relaterat till endast omlastningen vilket det var specat som...
 
  • Gilla
erkka och 1 till
  • Laddar…
Cheesen
Det är ju fantastiskt bra att dom använt markskydd... då har du ju inte hela tomten komprimerad och det blir enklare att anlägga trädgård. Bara konstigt att dom inte tagit höjd för detta när dom gjorde offerten.
Skönt att du i alla fall slipper driva frågan något mer för jag har tyckt att det har vart solklart från början att det ska ingå i TE.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.