Byggahus.se fyller 20 år i år!!

Som hus- och fritidshusägare har man ständigt projekt som ska utföras och slutföras. Just nu pågår en källarrenovering, det efter en avslutad trapprenovering. Till våren/sommaren står nytt garagetak på agendan (om jag får bestämma). Min tio år gröna bosch börjar ta ut sin rätt och en ny fin blå skulle sitta fint i handen.

Mvh
Tobias
 
Ni fyller 20 år! GRATTIS!!!!!

Jag har en massa olika projekt på gång och behöver därför en rejäl skruvdragare!
 
20år!

Renoverar mitt första hus någonsin. En fin skruvdragare hade ju gjort jobbet förträffligt roligt och lättare :)
 
Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år?

20 år
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan tävlar vi ut en Bosch Professional GSR 18V 2X1,5AH.

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år? Du hittar svaret någonstans där vi berättar vilka vi är på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 5 feb.

OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

Den här tävlingen är inte sponsrad.
10 år. Vore toppen att vinna en skruvdragare. Som kvinna 70 plus skulle det skona mina aktiva händer när jag snickrar på mitt fritidshus.
 
Hej!

20år!

vi behöver verkligen en skruvdragare då vår precis gått sönder

vänlig hälsning

Lizelotte Gustavsson
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan tävlar vi ut en Bosch Professional GSR 18V 2X1,5AH.

[bild]

Så här tävlar du: 20 år.

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år? Du hittar svaret någonstans där vi berättar vilka vi är på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 5 feb.

OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

Den här tävlingen är inte sponsrad.
 
20 år! Grattis!!!
Vi har slutsamråd på torsdag ang. vårt nybyggda hus så det skulle vara underbart med en ny skruvdragare på fredag. Den kommer minst sagt behövas när trall och garage ska ordnas!
 
Svar: 20 år, ni startade 2001.

Då jag är den som bygger, fixar, donar och lagar de mesta här i huset så skulle jag behöva en rejäl skruvdragare. Nu lånar jag makens, som inte är den bästa och lite för klen för endel arbeten. I sommar ska jag fixa upp en altan så det hade vart värdefullt att slippa skruva för hand i omgångar.
Sen såklart ett plus i kanten att jag har en bättre än vad han har.
 
20 år!!!!
Jag pluggas till specialsnickare och sån fin en skruvdragare skulle vara härligt att ha när jag övar hemma med mina egna små projekt.

Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan tävlar vi ut en Bosch Professional GSR 18V 2X1,5AH.

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år? Du hittar svaret någonstans där vi berättar vilka vi är på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 5 feb.

OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

Den här tävlingen är inte sponsrad.
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan tävlar vi ut en Bosch Professional GSR 18V 2X1,5AH.

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år? Du hittar svaret någonstans där vi berättar vilka vi är på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 5 feb.

OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

Den här tävlingen är inte sponsrad.
 
20 år under 2021

Jag har till mer krävande jobb fått låna bättre maskiner av min generöse och tillika snickarsvåger. Men att istället ha en egen maskin skulle bli mer flexibelt då han finns 21 mil bort.
 
Bygga hus firar 20 år, vilket även min skruvdragare gör!
 
20 år!


Ska till våren påbörja mina garagedrömmar som jag har längtat efter i 15 år och skruvdragare går alltid åt!
 
20 år Är man fattig så är man kan man vinna blir man glader och slipper anvönda sim gamla där batteriet varav 5 skruv....
 
20 år,

Jag har aldrig haft en riktigt skruvdragare som denna på bilden.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.