Hej,
Har garage+förråd på strax under 30m2. Idag har jag två ändra oljeradiatorer (400v, ett LVI samt ett Karlsson) men de värmer på lägsta inställning upp till 10 grader vilket känns onödigt...
Söker ny bästa (billigaste) lösning för att få frostfritt, kanske 5 grader. Byta termostat? Köpa andra element?

Tips och förslag tages tacksamt emot
 
W willeewonka skrev:
Hej,
Har garage+förråd på strax under 30m2. Idag har jag två ändra oljeradiatorer (400v, ett LVI samt ett Karlsson) men de värmer på lägsta inställning upp till 10 grader vilket känns onödigt...
Söker ny bästa (billigaste) lösning för att få frostfritt, kanske 5 grader. Byta termostat? Köpa andra element?

Tips och förslag tages tacksamt emot
frostvakt kanske
 
T tergo skrev:
frostvakt kanske
Löser en sådan de kvadraten?
 
W willeewonka skrev:
Hej,
Har garage+förråd på strax under 30m2. Idag har jag två ändra oljeradiatorer (400v, ett LVI samt ett Karlsson) men de värmer på lägsta inställning upp till 10 grader vilket känns onödigt...
Söker ny bästa (billigaste) lösning för att få frostfritt, kanske 5 grader. Byta termostat? Köpa andra element?

Tips och förslag tages tacksamt emot
Köpa en timer på ica.
Värmer dina radiatorer upp till 10 grader på lägsta inställningen så sätt en timer som går igång varannan timme.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.