Byggahus fyller 20 och har precis lämnat tonåren - Grattis!
Min skruvdragare är jämnårig men långt ifrån lika vital.
En yngre och piggare modell skulle göra underverk för både effektivitet och humör.
 
A
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan tävlar vi ut en Bosch Professional GSR 18V 2X1,5AH.

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år? Du hittar svaret någonstans där vi berättar vilka vi är på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 5 feb.

OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

Den här tävlingen är inte sponsrad.
Hej

Byggahus grundades 2001, så 20 år blir det iår.

Efter man kommer hem från sjön om två veckor så skall bygget av ny altan byggas, så jag tror en skruvdragare skulle vara helt perfekt då. Speciellt när man inte än äger en. Då sparar man den slanten. Tack för en super grym sida:)

Mvh John
 
Byggahus startat 2001 och fyller nu 20år.

Mina tvillingsdöttrar 6år börjar va med i garaget och lånar alltid min skruvdragare. Skulle va guld så vi kunde haft en detta.
Så slipper de bli arga på mig varje gång jag ber om att få låna MIN skruvdragare
 
Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år?
20 år fyller byggahus.se

Jag och min fru skaffade nyligen vårt egna suterränghus och har nu äntligen funderat klart hur vi vill ha det där hemma och ska skrida till verk, problemet? Ja vi har en skruvdragare och batteriet är helt bortsprungen.
En ny vore så otroligt lämpligt så det är sjukt.
 
20 år.

Jag vill ge den till min far, då hans nuvarande gamla, slitna skruvdragare har batterier som bara håller till 4 skruvar per laddning. Jag tycker inte det fungerar lika bra som han gör.
 
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
20 år så klart! En ny fräsch och rejäl skruvdragare hade inte suttit fel för mig som har många projekt på gång både hemma och hos släkt och vänner.
 
20 år, grattis!

Jag har alltid sagt att dyra skruvdragare är onödigt att lägga pengarna på... Mest för att jag är dum-snål antagligen men vinner jag en kanske jag också får pröva hur en riktigt bra skruvdragare ska vara...
 
Byggahus.se fyller 20år

Då jag ska bygga nytt däck till våren och har hela tiden blivet hånad av min hustru för att jag har för dåliga verktyg så tänkte jag slänga fram den här Boschen när det är dax för bygget.
En lång näsa på tanten hade suttit fint.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan tävlar vi ut en Bosch Professional GSR 18V 2X1,5AH.

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år? Du hittar svaret någonstans där vi berättar vilka vi är på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 5 feb.

OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

Den här tävlingen är inte sponsrad.
Byggahus har funnits sen 2001. 20 år.

Motivering: Ju fler skruvdragare man har desto lyckligare blir man. Just 1.5 Ah batterierna har jag inte men kan tänka mig att den blir lättare för lättare jobb. Alltid gillat Bosch blå serie även om chucken blivit klenare med åren.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan tävlar vi ut en Bosch Professional GSR 18V 2X1,5AH.

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år? Du hittar svaret någonstans där vi berättar vilka vi är på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 5 feb.

OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

Den här tävlingen är inte sponsrad.
Ni fyller 20 år, grattis!

Jag vill vinna skruvdragaren för att den skulle underlätta mina hemmaprojekt enormt. Aldrig ägt en skruvdragare så det skulle sitta fint med en alldeles egen! :D
 
Svar: 20 år

Går alltid åt med en extra skruvdragare när man är flera och ska försöka jobba.
 
@
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan tävlar vi ut en Bosch Professional GSR 18V 2X1,5AH.

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år? Du hittar svaret någonstans där vi berättar vilka vi är på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 5 feb.

OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

Den här tävlingen är inte sponsrad.
20 år! - tack för att ni finns (y)(y)
 
Bygga hus fyller 20 år.
För ganska exakt 15 år sedan knallade jag ner till den lokala bygghandeln för att köpa en hylla och några skruv att sätta upp ”Råkade” också få med mig en Grön bosch skruvdragare hem. Fick nalla av reskassan för att ha råd så sambon blev lite lätt missnöjd men det kunde jag ta för känslan av att äntligen bli ”fri” och slippa låna verktyg av Pappa. Tyvärr gav den upp i början av januari ,efter många skuvar och roliga minnen , så jag är i behov av en ny. Och en blå bosch känns som det rätta valet. Den gammla kommer dock få stå kvar på en hylla i garaget då det känns fel att bara kasta bort en sådan trotjänare. / Tetas
 
Byggahus fyller 20 år, grattis!

Vi ska bygga garage och hade verkligen vart skönt att slippa skruva för hand!
 
Byggahus.se fyller 20 år. Grattis!

Behöver en ny skruvdragare då den gamla precis gått sönder. Skall dessutom dra igång ett garagebygge så fort snön gått bort och då behöver jag verkligen en skruvdragare. Då blir det givetvis en bygga-garage-tråd på Byggahus.se också
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.