Hur ska man göra för att ex anmäla ett inlägg? Vem ska man vända sig till? Är ex Belak även ämnesmoderator, eller sysslar han bara med uppbyggnaden av nya forumet?

Jag kanske är blind, men hittar ingen info om detta eller "anmäl inlägg"-knapp.

I det här fallet vill hag anmäla mig själv, drog igång två snarlika trådar i två olika forumdelar... *skäms* Önskar slå ihop dem...

http://www.byggahus.se/forum/byggnadsvard/59899-placering-av-toalett.html
och
http://www.byggahus.se/forum/planloesningar/59775-badrumsplacering-i-gammal-herrgard.html

(Tråden borde nog ligga under rubriken byggnadsvård, tror jag. Det är iaf där jag fått mesta svaren)
 
  • Gilla
Villa vista
  • Laddar…
Längst ner till höger i varje avdelning ser du vem som är moderator. Står det inget där är det ett PM till Marlene som gäller.

Eftersom du bad om det provade jag också att dela ut ett gult kort till dig för din förseelse.... ;)

Mvh,
Mathias
 
Ahhh, där nere till höger. Inte inte vidarevärst lätt att hitta, men jag borde sett det tycker jag...

Ja, man får väl tacka för det gula kortet då. Men inte har du slagit ihop trådarna vad jag ser, så uppenbarligen tycker du inte att trådarna ska slås ihop men ger mig ändå smisk på stjärten??? ;)
 
Om du tittar nere till vänster i varje inlägg så har du en liten varningstriangel. Klicka på den, så kommer det upp ett formulär för att rapportera ett inlägg. Jag får då ett mail och kan stänga av medlemmen eller vad det nu blir för åtgärd. Flera av er har redan hittat funktionen och det är suveränt att vi kan ta bort inlägg som är tokiga så snabbt.

Håller med om att det syns dåligt vem som är moderator i varje avdelning. Jag håller som bäst på att skriva in mauellt vem som modererar i diverse forum. Parallellt håller jag på att ta in fler moderatorer, varför namnen kommer att ändras successivt under den närmaste veckan.
 
... och nu var de ihopslagna. Eller?
 
Jag skäms. En gammal forumräv som mig, och jag är helt ute och cyklar.
 
Sorry men jag kan inte slå ihop trådarna.....
 
Äntligen har jag lyckats slå ihop dina trådar.
 
Hehe! Gult kort. Martin & Martin har alltså avslöjat hemligheterna i vBulletin?

:D :D :D
 
Johan Gunverth skrev:
Hehe! Gult kort. Martin & Martin har alltså avslöjat hemligheterna i vBulletin?

:D :D :D
Nej, MM har inget sagt. Berätta nu eller så får du också ett gult kort. ;)
 
Du har fått PM
 
ullberg
Hur vet man detta (vem som är moderator) nu för tiden? Jag kan inte set det någonstans, får iof. höra att jag måste vara blind ibland...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.