S Slangen62 skrev:
2001 !

Nyss köpt kolonistuga och då ska det skruvas och helst inte för hand !
Och Bygga Hus fyller 20 år.
 
Svar: 20 år

Jag får ofta höra att min humor är ”skruvad”, och att jag ofta har 5127 idéer på allt. Jag hittar lösningar på det mesta, och älskar att hjälpa andra. Nu skulle jag vilja ge denna till den som oftast säger ”skruvat” om mig! ”Skruva(d) kan du vara själv!”
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år?
20år

Med två uppmärksamhetstörstande vildingar som springer omkring behöver vi effektivisera staket- och trallbygget.

Och det görs väl bäst med elverktyg.
 
20 år!
Min gamla gick sönder förra helgen så det hade passat perfekt med en ny nu till vår renovering.
 
20år i år! Hipp hipp

En skruv utan dragare
Inget hål utan borr
Kaffe utan grädde
Kärleken blir torr

Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan tävlar vi ut en Bosch Professional GSR 18V 2X1,5AH.

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år? Du hittar svaret någonstans där vi berättar vilka vi är på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 5 feb.

OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

Den här tävlingen är inte sponsrad.
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan tävlar vi ut en Bosch Professional GSR 18V 2X1,5AH.

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år? Du hittar svaret någonstans där vi berättar vilka vi är på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 5 feb.

OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

Den här tävlingen är inte sponsrad.
 
20 år.

Med tanke på att Attefallshus och hönshus ska uppföras i vår så vore det bra med en extra skruvdragare som man kan sticka åt frugan så hon kan vara med och hjälpa till också.
 
Svar: 20 år
 
Redigerat:
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan tävlar vi ut en Bosch Professional GSR 18V 2X1,5AH.

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år? Du hittar svaret någonstans där vi berättar vilka vi är på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 5 feb.

OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

Den här tävlingen är inte sponsrad.
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan tävlar vi ut en Bosch Professional GSR 18V 2X1,5AH.

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år? Du hittar svaret någonstans där vi berättar
Ra

Byggahus fyller 20 år!
”Om jag blir ägare till denna skruvdragare
blir det säkert lätt att göra rätt!”

Hälsningar, Thommy Johansson, Örngatan 5,
57534 Eksjö



OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

Den här tävlingen är inte sponsrad.
 
Ni/vi fyller 20 år!

Min maskin brann upp när jag borrade stora hål i trallen för belysning för några månader sedan. Jag bygger ett uterum och vill helst inte skruva allt för hand :crysmile:
 
20 år fyller ni!

Skulle behöva en borrskruvdragare nu när man har kommande kök och matsal att rusta upp innan den andra tillökningen i familjen kommer i Juni! Tyvärr brann min andra borrskruvdragare så står nu utan, lånar för tillfället en kompis skruvdragare!
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år?
20 år :)

vi flyttade till en ny lägenhet. Vi ägde inga möbler tidigare så vi fick köpa allting. Det tar lång tid att montera allting utan skruvdragare. Om vi vinner kan vi spara pengar medan vi har redan betalar mycket för att köpa allting i den nya lägenheten.
 
Vi tar svaret först så det inte glöms bort - 20 år! Stort grattis och sidan är deb BÄSTA svenska sidan att söka info på.

Jag har dag syskonmaskinen till GSR18V, den lite mindre behändigare men ibland lite för svag vid större borr. Nu lånar jag från och till min pappas lite biffigare maskin men tvingas ibland akut åka att lämna tillbaka då han behöver den. Blir jag en vinnare så blir därmed två personer överlyckliga. Nytt hus på g, jag behöver en proffsmaskin som håller!
 
20 år.

Efter total renovering av huset. Insida, utsida och tak, med otaliga besök på Byggahus.se för att söka svar på allehanda frågor, är jag nu taggad för att bygga ett nytt garage. Min trogna kompanjon, skruvdragaren, har dock tröttnat - Så en ny är mycket välkommen. Välkommen Boschis :love:.
 
20 år
Fattigpensionär, har inte råd köpa ny ,,,
 
20 år.

Då svågern har Bosch så skulle det vara väldigt bra att ha samma system så det går lättare att hjälpa honom då det finns fler batterier om det mot förmodan skulle ta slut.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.