E
20 år!

grannarna skrattar åt mig när jag använder min trötta black&decker från 2005. Den fungerar dock perfekt så det lär dröja innan jag får köpa en ny...om jag inte vinner en förstås.


Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan tävlar vi ut en Bosch Professional GSR 18V 2X1,5AH.

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år? Du hittar svaret någonstans där vi berättar vilka vi är på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 5 feb.

OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

Den här tävlingen är inte sponsrad.
 
20år! :beer:

Villhöver denna skruvdragare! Vill säga att den är till frugan. Men ärligt talat, så kommer den nog sitta mestadels i min hand.
 
Unikt namn
20år

Den skruvdragare som följde med huset börjar bli lite till åren. Men en ny pigg maskin skulle det vara lättare att hitta motivation att börja projekt trallbyte. ;)
 
20 år firas det!

Min pappa bygger just nu ett garage och lyckades kortsluta sin skruvdragare vid en regnskur i höstas. Detta har resulterat i att han har lånat min skruvdragare eftersom han är för snål för att köpa en ny.. den här dragaren skulle bli perfekt för honom så jag kan få tillbaka min älskade Hilti!
 
20 år
Hade suttit fint med en skruvdragare utan sladd ;)
 
Byggahus fyller 20 år.

En riktig skruvdragare behöver alla. Jag har själv några projekt på gång under våren (gung- och klätterställning för barn, riktig utehus för kaniner, tak under balkonger, ombyggnation i garage). Hat en billig skruvdragare som jag klarat mig bra med till små projekter men en riktig maskin skulle passa perfekt
 
20 år

Motiveringen lyder: Då mina brorsöner skaffat EPA och hänger i mitt garaget så tar grabbarna slut på min gamla stackars skruvdragare dag in och dag ut. När gipset eller OSB’n ska upp så får jag starta med att börja ladda batterierna vilket leder till en stor dos frustration och därav vore en extra dragare som grabbarna kunde ha i en egen låda guld värd.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan tävlar vi ut en Bosch Professional GSR 18V 2X1,5AH.

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år? Du hittar svaret någonstans där vi berättar vilka vi är på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 5 feb.

OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

Den här tävlingen är inte sponsrad.
20 år, har bara testat makita, aldrig bosch.
 
20 år.

Jag har 12V dragare, men den behöver förborrning för större saker. Skulle uppskatta en uppgradering till 18V när det när dags att lägga om trallen om något år.
 
Svar: 20 år

Vi har nyligen byggt hus och en sån skulle komma väl till pass för vårens projekt med altanbygge på baksidan och trädäck på framsidan. Lillgrabben vill gärna hjälpa till och då skulle han kunna få ha nuvarande Bosch 14V medan pappa går med proffsutrustningen :)
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan tävlar vi ut en Bosch Professional GSR 18V 2X1,5AH.

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år? Du hittar svaret någonstans där vi berättar vilka vi är på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 5 feb.

OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

Den här tävlingen är inte sponsrad.


Svar: bygga hus. Se fyller 20 år

Jag ska vinna för att jag aldrig vinner något och för att jag har massvis med projekt i sommar lekstuga med altan, stor altan till huset, bastuoch panelbyte
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan tävlar vi ut en Bosch Professional GSR 18V 2X1,5AH.

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år? Du hittar svaret någonstans där vi berättar vilka vi är på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 5 feb.

OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

Den här tävlingen är inte sponsrad.
20 år, stort grattis!

Förra årets aktiviteter med ny komplement byggnad, pergola och altaner visade att 14v maskinen förvisso är lätt men lite klen. Årets kommande byggnationer där vi ska byta 2 tak, ny altan och en uppsjö blom- och odlingslådor skulle detta passa som hand i handske och dottern kan glatt ta den lätta 14v maskinen så vi kan skruva och borra tillsammans.
 
Bygga hus fyller 20 år i år!

Skruvdragare är den maskin jag använt allra mest genom alla år av renovering. Så har vi också förbrukat ett antal och nu är jag i akut behov av en ny maskin. En sak har jag lärt mig - det är ingen idé att köpa billiga skruvdragare så därför måste allt byggande stå stilla tills jag har råd med en riktig eller tills jag vinner en från Byggahus.se
 
Grattis på 20-årsdagen!

En vinst går direkt till sonen som lovat hjälpa till mer med byggen här hemma.
 
S Slangen62 skrev:
2001 !

Nyss köpt kolonistuga och då ska det skruvas och helst inte för hand !
20 år ska det stå ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.