Byggahus.se fyller 20år i år.

Det skulle vara fint med en ordentlig skruvdragare till sommarens altanbygge, min 12år gamla gröna bosch börjar vara helt slut.
 
Fadai
Ni fyller 20. Min gamla, gröna Bosch börjar bli lite trött, så en ny skulle vara jättebra.
 
20 år fyller ni. Grattis!

Vi börjar bygga vårt fritidshus vecka 23 i år. Det finns mycket som behöver inhandlas, det hade inte skadat om en skruvdragare kunde strykas från den listan ;)
 
Tobbe.A
20 år!

Skruvdragaren som jag fick av min far i inflyttningspresent har använts väldigt flitigt. Nu när motorn är bränd och reglagen börjat fastna är det dags för en ny!
 
harry73
Ni vill ju att vi ska säga 20 år, så det blir mitt svar. Men för att nyansera svaret lite, kan jag svara att:
- ni registrerade domänen den andra februari 2001,
- den 6 juni 2001 blev Marlen första medlemmen,
- den 11 juni 2002 fick ni era första övriga medlemmar
- och den 15 november 2002 startade ni ert ägarbolag.
Så lite hur man ser på saken fyller ni 20 eller 19 år i år.
Grattis i alla fall!.
Sedan skulle en ny skruvdragare komma väl till hands eftersom den gamla är trasig och därför använder jag nu min stora makita borrmaskin (med sladd) när jag behöver skruva.
 
  • Gilla
  • Haha
vcx och 1 till
  • Laddar…
20år!

Jag trodde faktiskt inte att Byggahus funnits så länge, men så har jag nog en skruv lös eller två också! Vilket då skulle passa perfekt med den här skruvdragaren så jag kommer iordning igen! Både med byggandet och förståndet:D
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan tävlar vi ut en Bosch Professional GSR 18V 2X1,5AH.

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år? Du hittar svaret någonstans där vi berättar vilka vi är på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 5 feb.

OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

Den här tävlingen är inte sponsrad.
Det ska bli en 20 års dag i år.
Det hade varit perfekt med en riktig skruvdragare nu när vi håller på att bygga om, den gamla hobbyskruvdragaren sjunger på sista versen.
 
20 år
Dags att uppgradera min gröna bosch från 2003.
Har ett hus från 64 som genomgår renovering och altanbygge.
Så en ny skruvdragare vore perfekt.
 
20 år.

Jag har en Meec skruvdragare som fungerar bra, så jag behöver egentligen ingen ny.
 
  • Haha
Dan_Johansson
  • Laddar…
Marlén Eskilsson grundade Byggahus.se 2001 och webbsidan fyller alltså 20 år i år.

Min gröna Bosch skruvdragare börjar sjunga på sista versen och det skulle ju vara roligt med en ny och fräsch skruvdragare.

Då kan jag göra ett jämförelsetest med de båda och se om den blå är bättre än den gröna.
 
harry73 harry73 skrev:
Ni vill ju att vi ska säga 20 år, så det blir mitt svar. Men för att nyansera svaret lite, kan jag svara att:
- ni registrerade domänen den andra februari 2001,
- den 6 juni 2001 blev Marlen första medlemmen,
- den 11 juni 2002 fick ni era första övriga medlemmar
- och den 15 november 2002 startade ni ert ägarbolag.
Så lite hur man ser på saken fyller ni 20 eller 19 år i år.
Grattis i alla fall!.
Sedan skulle en ny skruvdragare komma väl till hands eftersom den gamla är trasig och därför använder jag nu min stora makita borrmaskin (med sladd) när jag behöver skruva.
Det där får vi reda ut. :) Vi har inte sparat inlägg i forumet från det första året. Forumprogramvaran som vi använde första året var helt förkastlig. Och jag började som en enskild firma och sedan la jag och Per ihop våra verksamheter, min med Byggahus.se och hans som konsult, i ett gemensamt aktiebolag för jag har hjälpt honom med sitt och han har hjälpt mig med Byggahus.se.
 
  • Gilla
harry73
  • Laddar…
Byggahus fyller 20 år och kan nu lagligt handla en finare whisky på Systembolaget.

jag som är lite äldre har redan tillräckligt med whisky men är i större behov av en ny skruvdragare så min kära fru kan hjälpa till när vi renoverar istället för att vi ska behöva dela på en (=jag får stå och skruva för hand)
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan tävlar vi ut en Bosch Professional GSR 18V 2X1,5AH.

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år? Du hittar svaret någonstans där vi berättar vilka vi är på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 5 feb.

OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

Den här tävlingen är inte sponsrad.

I år fyller byggahus.se 20 år, stort grattis! Jag och min sambo ska om ett par månader påbörja bygget utav vårat allra första hus. Snacka om skräckblandad förtjusning! Verktyg börjar ju därför bli högst aktuellt att införskaffa, och detta hade ju varit en fantastisk start!
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan tävlar vi ut en Bosch Professional GSR 18V 2X1,5AH.

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år? Du hittar svaret någonstans där vi berättar vilka vi är på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 5 feb.

OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

Den här tävlingen är inte sponsrad.

20 härliga år!

Vi måste nog vara en av dom få här på Byggahus som faktiskt inte har någon vettig skruvdragare! Vi som nyss köpt ett 30-talshus skulle nog ha mycket användning för denna. Vinner vi så kommer vi givetvis att skymta den bland bilderna vi säkerligen kommer lägga upp här när vi flyttar dit.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan tävlar vi ut en Bosch Professional GSR 18V 2X1,5AH.

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år? Du hittar svaret någonstans där vi berättar vilka vi är på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 5 feb.

OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

Den här tävlingen är inte sponsrad.

Hej!

20 år fyller Byggahus.se

Min skruvdragare från Hitachi är nog också 20 år och har spelat på sista versen ett tag nu, vore ju kanon med ett nytt och fräscht verktyg!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.