kristofer12345
hej hur kan man ta bort sina egna gamla inlägg, har gått ca 1 månad? är detta ens möjligt:) tack
 
S
kristofer12345 kristofer12345 skrev:
hej hur kan man ta bort sina egna gamla inlägg, har gått ca 1 månad? är detta ens möjligt:) tack
Om jag får fråga: Varför skulle du vilja det?
 
  • Gilla
kristofer12345
  • Laddar…
kristofer12345
S Screew skrev:
Om jag får fråga: Varför skulle du vilja det?
har skrivit fel såg jag
 
kristofer12345 kristofer12345 skrev:
hej hur kan man ta bort sina egna gamla inlägg, har gått ca 1 månad? är detta ens möjligt:) tack
Nej, jag tror att det rör sig om en timma som man kan ändra eller ta bort ett inlägg. Det skulle kunna bli väldigt svårbegripliga trådar om inlägg hux flux försvinner mitt i diskussionen lite då och då.

Har du en riktigt god anledning kan säkert @Per Eskilsson eller @Marlen Eskilsson hjälpa dig men normalt går det inte och det är nog en ganska medveten och klok mening bakom detta.

En annan variant är att "Anmäla" ditt inlägg med en förklaring till varför du vill ha det borttaget.
 
  • Gilla
kristofer12345
  • Laddar…
kristofer12345
:/
 
kristofer12345 kristofer12345 skrev:
har skrivit fel såg jag
Citera ditt eget inlägg och förklara ditt misstag. Inget konstigt, alla skriver vi fel ibland.

Är det något riktigt olyckligt kan du dock säkert få hjälp.
 
  • Gilla
Mikael_L och 1 till
  • Laddar…
E
Alfredo Alfredo skrev:
Citera ditt eget inlägg och förklara ditt misstag. Inget konstigt, alla skriver vi fel ibland.

Är det något riktigt olyckligt kan du dock säkert få hjälp.
Har du hittat det felaktiga inlägget i TS historik än?
Är det okej lägga upp det i denna tråd?
 
kristofer12345
E El-Löken66 skrev:
Har du hittat det felaktiga inlägget i TS historik än?
Är det okej lägga upp det i denna tråd?
?ehm
 
Mikael_L
kristofer12345 kristofer12345 skrev:
hej hur kan man ta bort sina egna gamla inlägg, har gått ca 1 månad? är detta ens möjligt:) tack
Nej, det kan du inte.
Är det inte så allvarligt så kan du skriva ett till med förklaring, ev att du citerar dig själv.

Men är det verkligen viktigt att få det ändrat så är det bästa nog att klicka på "anmäl inlägget" i just det inlägget och förklara vad och framförallt varför, du vill ändra. Och sen hoppas att någon av admin hjälper dig.
 
  • Gilla
kristofer12345
  • Laddar…
E El-Löken66 skrev:
Har du hittat det felaktiga inlägget i TS historik än?
Inte hunnit än. Fullt upptagen med att leta i din historik och det tar en stund... ;):crysmile:
 
  • Gilla
  • Haha
Appendix och 4 till
  • Laddar…
Det står i reglerna hur länge man kan redigera/ta bort inlägg.

Sedan så skrevs det ett blogg-inlägg i måndags om det hela, och hur man gör. Där förklarade Marlene varför tiden är satt till en timme.
https://www.byggahus.se/bloggar/inl...rivit-detta-gaeller-och-sa-haer-goer-du.5064/
Sen går det alltid att ”anmäla” sitt egna inlägg eller PMa Marlene och förklara vad man vill ändra och varför, PM är bäst.
 
  • Gilla
kristofer12345
  • Laddar…
kristofer12345
Demmpa Demmpa skrev:
Det står i reglerna hur länge man kan redigera/ta bort inlägg.

Sedan så skrevs det ett blogg-inlägg i måndags om det hela, och hur man gör. Där förklarade Marlene varför tiden är satt till en timme.
[länk]
Sen går det alltid att ”anmäla” sitt egna inlägg eller PMa Marlene och förklara vad man vill ändra och varför, PM är bäst.
tack , har inte sett:)
 
Mikael_L
Alfredo Alfredo skrev:
Inte hunnit än. Fullt upptagen med att leta i din historik och det tar en stund... ;):crysmile:
Redovisa sen en lista dåliga och felaktiga inlägg här... :cool:


Eller, vänta ... redovisa istället en lista med bra inlägg, så den inte blir för plågsamt lång ... :p :rofl: ;)
 
  • Haha
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
redovisa istället en lista med bra inlägg, så den inte blir för plågsamt lång ... :p :rofl: ;)
Okey, jag gör det nedan:
 
E El-Löken66 skrev:
Avföljd!
Visste att du var en Besserwisser.

Eller Lesserwisser kanske, som det numera heter.
Nu blir jag riktigt, riktigt :cry::cry::cry:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.