Hej! Jag funderar på att starta eget byggföretag efter gymnasiet och lärlingstid. Det jag undrar är vilket märke ska man köra till en början som både är bra och hyfsat billiga har kört bosch, milwaukee, makita samt dewalt. Och gillade alla men sen är det ju prisfrågan. Samt vilket märke kan man få mest verktyg till samma batteri? Mvh
 
Redigerat:
Vilka maskiner du ska använda är nog ditt minsta problem, erfarenhet är det första du ska skaffa dig, och det får du inte bara av att gå gymnasiet och lärlingstid.
Lär dig yrket och branchen innan du öht tänker på skaffa eget, då vet du även om det är detta du vill pyssla med 24tim om dygnet. Så om tidigast 5 - 10 så kan du ställa frågan igen, men då vet du troligtvis redan vilka maskiner du vill jobba med! Lycka till
 
  • Gilla
Matte03
  • Laddar…
J Jörgen Ö skrev:
Vilka maskiner du ska använda är nog ditt minsta problem, erfarenhet är det första du ska skaffa dig, och det får du inte bara av att gå gymnasiet och lärlingstid.
Lär dig yrket och branchen innan du öht tänker på skaffa eget, då vet du även om det är detta du vill pyssla med 24tim om dygnet. Så om tidigast 5 - 10 så kan du ställa frågan igen, men då vet du troligtvis redan vilka maskiner du vill jobba med! Lycka till
okej. Det är detta jag vill jobba med. har sommarjobbat och praktiserat som snickare sedan 7an/8an någon gång.
 
  • Gilla
vefyra och 1 till
  • Laddar…
M Matte03 skrev:
okej. Det är detta jag vill jobba med. har sommarjobbat och praktiserat som snickare sedan 7an/8an någon gång.
Det är bra, det behövs engagerade byggare som gillar sitt jobb, och som framförallt har en yrkesstolthet!
 
  • Gilla
Matte03
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.